Dôvera zákazníkov ohľadom vyhlásení značiek o svojich ekologických
a sociálnych aktivitách neustále klesá. Na druhej strane veľa
firiem sa obáva obvinenia z greenwashingu. Udržateľné značky sa
riadia win-win-win stratégiou: prinášajú hodnotu zákazníkom, firmám
konkurenčnú výhodu a zároveň chápu ekologické a sociálne problémy,
ktorým spoločnosť v čase klimatickej krízy čelí. Kniha opisuje tie
najlepšie postupy a stratégie, ako môžu značky zmeniť svoju
produkciu, distribúciu a marketingovú komunikáciu, aby boli viac
ekologicky a sociálne udržateľné a zároveň aby si zvýšili
dôveryhodnosť v očiach zákazníkov a zlepšili svoje finančné
výsledky. Kniha obsahuje kapitoly: Klimatická zmena a značky,
Udržateľnosť v marketingu, Vlastnosti udržateľnej značky, Stratégia
udržateľnej značky, Hlavné aktivity udržateľnej značky, Udržateľné
inovácie a udržateľný dizajn, Nové technológie podporujúce
udržateľné značky, Ukazovatele výkonnosti udržateľnej značky,
Komunikácia udržateľnej značky, Spolupráca a transformačné
partnerstvá a Greenwashing.
Na brehu Ženevského jazera stojí zámok Atlantis, v ktorom sa
schádza 7 sestier, aby pochovali svojho nevlastného otca. Jeho
posledná vôľa však obsahuje niečo, čo ich všetky prekvapí. Dozvedia
sa, v ktorej krajine majú hľadať svoj skutočný pôvod. Maia, ktorá
je prvou zo sestier, neváha a rozhodne sa vypátrať, kým je a kam
patrí. Pátranie po jej osude ju zavedie do slnkom zaliateho Rio de
Janeira, do starobylej vily, kde objaví informácie o žene menom
Izabela Bonifacio. Práve Izabela žila v dome na začiatku 20.
storočia a patrila k najvyššej vrstve miestnej smotánky. Maia sa
ponorí do neuveriteľného životného príbehu Izabely a popri tom
rozplieta aj svoj vlastný.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...