Marketing v 21. storočí vstupuje do svojej novej éry
charakterizovanou hlavne dvoma fenoménmi: digitalizáciou a
udržateľnosťou. O digitalizácii v marketingu bolo už napísaných
množstvo kníh, od tvorby úspešného webu, zarábajúceho blogu,
marketingu na facebooku či instagrame až po príručky pre
influencerov, ako na svoje siete prilákať čo najviac followerov.
Spojenie udržateľnosti a marketingu je však pre mnohých
abstraktnejšia a zároveň komplikovanejšia téma. Vyžaduje si
multidisciplinárny prístup a jej pochopenie v plnej komplexnosti.
Poukazuje totiž na nevyhnutnosť transformovať konvenčný marketing,
a to nie len zo strany firiem, spotrebiteľa či vzdelávania, ale aj
v rámci celej spoločnosti, hospodárstva a ekonomického myslenia.
Kniha Udržateľný marketing hľadá odpovede na otázky: – Ktoré
megatrendy ovplyvňujú marketing v 21. storočí? – Prečo potrebujeme
kritickú reflexiu základných predpokladov marketingu, noriem a
hodnôt a ktorým smerom sa marketing uberá? – Prečo a ako nastáva
posun zameriania spotrebiteľa na nákup k zvažovaniu spotreby ako
holistického procesu? – Ako nastaviť marketingovú stratégiu
reflektujúcu ekologické a sociálne problémy? – Ako pochopiť
sociálno – ekologické vplyvy produktov na mikroúrovni? – Aké
marketingové nástroje môžu použiť firmy na podporu udržateľnosti? –
Aká je budúcnosť udržateľného marketingu?
Je ťažké nájsť samého seba a na svete je naozaj množstvo ľudí,
ktorí to nikdy nedokážu. Ally d'Apliese sa však rozhodne, že si
nenechá utiecť život pomedzi prsty. Je rozhodnutá zistiť, kým je, a
tak nasmeruje svoju cestu k mrazivému severu, dostala totiž
indíciu, aby jej hľadanie išlo ľahšie. Tou indíciou je životopis
nórskeho hudobného skladateľa, ktorý žil v 19. storočí. Po príchode
do Nórska ju okúzli hudobný svet, ktorý je s jej životom spojený
viac, ako doteraz tušila. Jej osud sa však začne rozmotávať až
vtedy, keď narazí na Annu Ladvik, nie príliš slávnu speváčku, ktorá
vystúpila v prvom predstavení Griegovej legendárnej hudby na motívy
Ibsenovho Peera Gynta. Až vďaka nej začne Ally rozumieť tomu, kým
vlastne je.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...