Cieľom autoriek publikácie je priblížiť a vysvetliť problematiku
manažmentu a jeho funkcií v obchodných firmách podľa najnovších
prístupov, ktoré integrujú jednotlivé špecifické disciplíny do
jedného komplexného celku. Takýto prístup umožňuje manažérom a
vedúcim pracovníkom získať prehľad o hlavných problémových
oblastiach potrebných na riadenie a organizovanie podniku a jeho
organizačných jednotiek. Dôraz kladú na praktickú aplikáciu
poznatkov moderného manažmentu, pričom vychádzajú z procesnej
charakteristiky podnikového manažmentu. Hlavnú pozornosť venujú
základným funkciám riadenia v obchodnej firme (v stredných a
veľkých podnikoch) – plánovaniu, organizovaniu, riadeniu ľudských
zdrojov a kontrole, ako aj mäkkým determinantom manažmentu.
Súčasťou manažmentu je aj vedenie ľudí v organizácii a osobnosť
manažéra, ktorý uvádza do pohybu všetky zložky organizácie so
zámerom dosiahnuť vytýčené ciele. Dôležitou súčasťou jeho práce je
tiež účinná motivácia a stimulácia pracovníkov, a preto sa
pozornosť autoriek zameriava aj na tieto oblasti riadenia obchodnej
organizácie. Publikácia je určená predovšetkým študentom vysokých
škôl ekonomického zamerania.
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy Obchodný manažment je 16,15 €
V roce 1997 zažil Richard Bartlett posun ve vnímání, který dal
celému jeho životu nový směr. Zjistil, že slabý dotek spojený s
cíleným záměrem stačí na to, aby jeho klienti znovu nabyli
fyzickou, duševní, a dokonce i duchovní rovnováhu. Výsledky byly
zcela mimořádné – a stále se vzpírají logice. Dr. Bartlett čerpá ze
zdrojů kvantové fyziky a jeho cílem je poskytnout nástroje, naději
a přímou a osobní transformaci komukoliv, kdo je otevřen novým
vjemům.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...