Cieľom a zameraním publikácie, je poskytnúť základné informácie o
procese mediácie ako mimosúdneho riešenia sporov a konfliktov v
spotrebiteľskej oblasti. Zvláštna pozornosť je venovaná informáciám
o elektronickom cezhraničnom nakupovaní, ku ktorému sa, mimochodom,
doteraz neodhodlali takmer tri štvrtiny Európanov. V publikácii je
venovaný priestor aj na kontext mediácie s verejnosti neznámymi,
neverbálnymi vyjadreniami súhlasu s kúpnou zmluvou (napríklad
kývnutie hlavou, potrasenie rukou, či zreteľné nevyjadrenie
protestu); súčasne sú analyzované aj dôvody neplatnosti kúpnej
zmluvy, napríklad ak dá obchodník podpísať kupujúcemu zmluvu,
ktorej písmo je menšie ako 1,9 mm. Súčasťou publikácie sú aj
desiatky kazuistík a príkladov z praxe o možnostiach použitia tohto
fenoménu v rámci prevencie a riešenia sporov a konfliktov v
pracovnej oblasti. Publikácia je určená nielen mediátorom, či
odbornej verejnosti, ktorá sa angažuje v procese ochrany práv
spotrebiteľa, ale aj dodávateľom, či samotným spotrebiteľom pri
základnom zorientovaní sa v ich právach.
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy Mediácia ako súčasť alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov - František je 12,43 €
V roce 1997 zažil Richard Bartlett posun ve vnímání, který dal
celému jeho životu nový směr. Zjistil, že slabý dotek spojený s
cíleným záměrem stačí na to, aby jeho klienti znovu nabyli
fyzickou, duševní, a dokonce i duchovní rovnováhu. Výsledky byly
zcela mimořádné – a stále se vzpírají logice. Dr. Bartlett čerpá ze
zdrojů kvantové fyziky a jeho cílem je poskytnout nástroje, naději
a přímou a osobní transformaci komukoliv, kdo je otevřen novým
vjemům.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...