Komunikácia v mediácii – alebo čo sme si, to sme si, len o tom hovorme!

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu kúpite v 2 e-shopoch od 17,96 €

Ak sa vám po kliknutí na tlačidlo "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy vo vybranom e-shope, je potrebné vypnúť AdBlock vo vašom prehliadači pre našu stránku. Návod na vypnutie je napríklad na adrese https://www.sme.sk/dok/20466299/ako-vypnut-adblock-na-sme-sk-whitelist.

Komunikácia v mediácii – alebo čo sme si, to sme si, len o tom hovorme! kúpite na Panta Rhei
Panta Rhei
17,96 €
Skladom (odoslanie ihneď)

Komunikácia v mediácii – alebo čo sme si, to sme si, len o tom hovorme! kúpite na Knihyprekazdeho.sk
Knihyprekazdeho.sk
17,96 €
Skladom (dodanie do 3 dní)

Krátky popis
Moderátorka, herečka, spisovateľka Katarína Brychtová v predslove ku knihe, o.i. uviedla: "Knižka je skvelá pomôcka nielen pre mediátorov, ale pre všetkých tých, pre ktorých je komunikácia základom ich profesie. A dovolím si povedať, že môže pomôcť všetkým, ktorým záleží na sebarozvoji, na dobrých vzťahoch a spokojnosti v živote. Veď častokrát, možno aj nevedomky, sa snažíme urovnať konflikty, obrusujeme hrany, hľadáme riešenia vo vlastných rodinách, s našimi deťmi, rodičmi, uhládzame napäté vzťahy na pracovisku či s priateľmi." Áno, publikácia Komunikácia v mediácii – mediácia v komunikácii alebo čo sme si, to sme si, len o tom hovorme! má ambíciu osloviť širokú čitateľskú obec a byť užitočnou pomôckou nielen pre mediátorov, ale aj pre manažérov, pedagógov, sociálnych pracovníkov či lídrov rôznych kolektívov, ktorých úlohou je, v prípade vzniknutých medziľudských turbulencií, tenzií či rôznych problémov, komunikovať a aktívne zasiahnuť do riešenia sporov, respektíve konfliktov. V tejto súvislosti sa pozornosť sústreďuje nielen na verbálnu i neverbálnu komunikácii, na jej etický rozmer, empatiu a nenásilný prístup, ale aj na techniky aktívneho počúvania, na umenie klásť otázky a dokázať na ne aj kompetentne a pohotovo reagovať. Autor otvára aj ďalšie, súvisiace témy, napríklad kontext komunikácie s teóriou hier (ako sa pri nepríjemnom rozhovore možno inšpirovať hráčmi pokru), respektíve, ako zabrániť strate tváre pri nevhodnej forme komunikácie. Primeraný priestor je venovaný aj čoraz aktuálnejšej téme, ktorou je elektronická komunikácia, či už v podobe e-mailov alebo prostredníctvom rôznych foriem videohorovorov a videokontaktov. Ako čerešnička na torte je v publikácii spomenutá aj téma umelej inteligencie prostredníctvom rôznych četbotov a súčasne vízií, čo nás v tejto oblasti čaká a určite neminie. Nechýba však ani humor, nadhľad a exkurz do dávnej i nedávnej minulosti, spomeňme Sokratove filtre, vysvetlenie prečo pri komunikácii veľa hovoriť a veľa povedať nie je vždy to isté, čo spája Gilgameša, Pygmaliona, Golema či Hugovho Jeana Valjeana pri umení komunikovať, respektíve, prečo je, podľa G.B.Shawa, niekedy najväčším problémom komunikácie ilúzia, že k nej vôbec niekedy došlo.
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy Komunikácia v mediácii – alebo čo sme si, to sme si, len o tom hovorme! je 17,96 €

Výber kníh autora František Kutlík

Zobraziť všetky knihy autora František Kutlík
Výber kníh vydavateľa SIMARS, z.z.p.o.,

Zobraziť všetky knihy vydavateľa SIMARS, z.z.p.o.,
Naše tipy


Rím a Vatikán (Objavujeme Rím
Praktický sprievodca mestom rozdelený na 11 okruhov. Titul je aktualizovaný každý rok.