Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach
trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie
marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je
prispieť k rozvoju marketingového riadenia podnikov cestovného
ruchu bez ohľadu na ich veľkosť a predmet podnikania. Z obsahového
hľadiska je publikácia venovaná mikromarketingu producentov služieb
cestovného ruchu, sprostredkovateľom služieb cestovného ruchu a
marketingu atraktivít cestovného ruchu. Len v nevyhnutnej miere si
všíma aj problematiku marketingu cieľového miesta cestovného ruchu.
Kniha je určená nielen tým, ktorí podnikajú v rôznych odvetviach
služieb cestovného ruchu (ubytovacie a pohostinské zariadenia,
cestovné kancelárie a cestovné agentúry, návštevnícke atraktivity),
ale aj výkonným zamestnancom, ktorí sú nositeľmi marketingu vo
svojej každodennej práci.
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy Marketing podnikov cestovného ruchu je 15,58 €
Je ťažké nájsť samého seba a na svete je naozaj množstvo ľudí,
ktorí to nikdy nedokážu. Ally d'Apliese sa však rozhodne, že si
nenechá utiecť život pomedzi prsty. Je rozhodnutá zistiť, kým je, a
tak nasmeruje svoju cestu k mrazivému severu, dostala totiž
indíciu, aby jej hľadanie išlo ľahšie. Tou indíciou je životopis
nórskeho hudobného skladateľa, ktorý žil v 19. storočí. Po príchode
do Nórska ju okúzli hudobný svet, ktorý je s jej životom spojený
viac, ako doteraz tušila. Jej osud sa však začne rozmotávať až
vtedy, keď narazí na Annu Ladvik, nie príliš slávnu speváčku, ktorá
vystúpila v prvom predstavení Griegovej legendárnej hudby na motívy
Ibsenovho Peera Gynta. Až vďaka nej začne Ally rozumieť tomu, kým
vlastne je.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...