Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach
trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie
marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je
prispieť k rozvoju marketingového riadenia podnikov cestovného
ruchu bez ohľadu na ich veľkosť a predmet podnikania. Z obsahového
hľadiska je publikácia venovaná mikromarketingu producentov služieb
cestovného ruchu, sprostredkovateľom služieb cestovného ruchu a
marketingu atraktivít cestovného ruchu. Len v nevyhnutnej miere si
všíma aj problematiku marketingu cieľového miesta cestovného ruchu.
Kniha je určená nielen tým, ktorí podnikajú v rôznych odvetviach
služieb cestovného ruchu (ubytovacie a pohostinské zariadenia,
cestovné kancelárie a cestovné agentúry, návštevnícke atraktivity),
ale aj výkonným zamestnancom, ktorí sú nositeľmi marketingu vo
svojej každodennej práci.
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy Marketing podnikov cestovného ruchu je 15,58 €
Na brehu Ženevského jazera stojí zámok Atlantis, v ktorom sa
schádza 7 sestier, aby pochovali svojho nevlastného otca. Jeho
posledná vôľa však obsahuje niečo, čo ich všetky prekvapí. Dozvedia
sa, v ktorej krajine majú hľadať svoj skutočný pôvod. Maia, ktorá
je prvou zo sestier, neváha a rozhodne sa vypátrať, kým je a kam
patrí. Pátranie po jej osude ju zavedie do slnkom zaliateho Rio de
Janeira, do starobylej vily, kde objaví informácie o žene menom
Izabela Bonifacio. Práve Izabela žila v dome na začiatku 20.
storočia a patrila k najvyššej vrstve miestnej smotánky. Maia sa
ponorí do neuveriteľného životného príbehu Izabely a popri tom
rozplieta aj svoj vlastný.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...