Vysokoškolská učebnica prináša nový pohľad na moderný marketing 21.
storočia. Pútavým spôsobom vysvetľuje jeho súčasnú podobu,
princípy, nástroje a procesy. Čitateľom načrtáva budúcnosť
marketingu ako podnikovej filozofie a koncepcie riadenia a
podnikania. Ambíciou autorov je, aby vyvrátili niektoré mýty, ktoré
marketing sprevádzajú v slovenských podmienkach od jeho
začiatkov.Učebnica zdôrazňuje posuny, ktoré v marketingu nastali
začiatkom 21. storočia, a takisto novú výzvu pre firmy, ktorou je
tvorba a dodanie hodnoty pre zákazníka. Učebnica je prehľadne
rozdelená do ôsmich častí, v ktorých prezentuje nový pohľad na
produkt ako najdôležitejší marketingový nástroj v podmienkach
lineárnej, ale aj cirkulárnej ekonomiky. Takisto sa venuje tvorbe
cien a cenovým stratégiám a popri zaužívaných prvkoch distribučných
systémov opisuje aj ich nové prvky, ktoré firmy zavádzajú v rámci
svojich distribučných systémov. Podrobne rozoberá tradičné aj
moderné formy marketingovej komunikácie a zameriava sa na trhové
správanie nielen spotrebiteľov, ale tiež firiem, pričom vychádza z
trendov biznis marketingu. Zdôrazňuje význam marketingových aktivít
aj vnútri firmy a úlohu ľudí, určených na marketingový výkon.Je
určená predovšetkým študentom Ekonomickej univerzity v Bratislave,
ale aj iných univerzít a vysokých škôl, pričom dôležité informácie
si v nej nájdu aj všetci záujemcovia o marketing a činnosti spojené
s ním.
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy je 22,23 €
Rímska ríša sa na vrchole svojho rozmachu dostávala do čoraz
búrlivejších pomerov, keď bola napádaná rôznymi kmeňmi spoza
vonkajších hraníc ríše a zároveň v jej vnútri vznikali rozpory
medzi samotnými Rimanmi. Marcus Aurelius sa stal cisárom práve v
takýchto pohnutých časoch. Väčšiu časť svojej vlády bol nútený
prežiť medzi vojskom v odľahlých častiach ríše v bojoch za
zachovanie jej celistvosti a v snahe usporiadať pomery po často
vznikajúcich rozbrojoch. Životné skúsenosti počas mnohých takto
prežitých rokov mu umožnili, aby si v neskoršom čase svojho života
vytvoril ucelený pohľad na ľudské bytie a strasti s ním spojené. Je
známy ako cisár, ktorý sa výrazne zaujímal o filozofiu, o poznanie
ľudskej duše, pričom bol silným zástancom stoicizmu. Marca Aurelia
preslávila jednak jeho výnimočná schopnosť udržiavať i počas
problematických pomerov celistvosť ríše a riešiť zložité problémy,
a tiež jeho filozofické dielo Myšlienky k sebe samému. Dielo
napísal v posledných rokoch svojho života a začal ho písať na území
Kvádov pri Hrone, teda na území dnešného Slovenska. V Myšlienkach
zhŕňa svoje životné skúsenosti a s umiernenosťou sa ponára do úvah
o podstate sveta a o jeho princípoch. Okrem vlastných názorov
uvádza i množstvo myšlienok iných autorov, čo svedčí o jeho
mimoriadne vysokej vzdelanosti. Myšlienky Marca Aurelia sú veľmi
pôsobivé a je z nich zrejmé, že ich autor bol znamenitý muž, ktorý
sa obdivuhodným spôsobom dokázal zamýšľať nad ľudskou existenciou.
Publikáciu dopĺňa úvodná štúdia Miloslava Okála Život a dielo Marca
Aurelia.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...