Vysokoškolská učebnica prináša nový pohľad na moderný marketing 21.
storočia. Pútavým spôsobom vysvetľuje jeho súčasnú podobu,
princípy, nástroje a procesy. Čitateľom načrtáva budúcnosť
marketingu ako podnikovej filozofie a koncepcie riadenia a
podnikania. Ambíciou autorov je, aby vyvrátili niektoré mýty, ktoré
marketing sprevádzajú v slovenských podmienkach od jeho
začiatkov.Učebnica zdôrazňuje posuny, ktoré v marketingu nastali
začiatkom 21. storočia, a takisto novú výzvu pre firmy, ktorou je
tvorba a dodanie hodnoty pre zákazníka. Učebnica je prehľadne
rozdelená do ôsmich častí, v ktorých prezentuje nový pohľad na
produkt ako najdôležitejší marketingový nástroj v podmienkach
lineárnej, ale aj cirkulárnej ekonomiky. Takisto sa venuje tvorbe
cien a cenovým stratégiám a popri zaužívaných prvkoch distribučných
systémov opisuje aj ich nové prvky, ktoré firmy zavádzajú v rámci
svojich distribučných systémov. Podrobne rozoberá tradičné aj
moderné formy marketingovej komunikácie a zameriava sa na trhové
správanie nielen spotrebiteľov, ale tiež firiem, pričom vychádza z
trendov biznis marketingu. Zdôrazňuje význam marketingových aktivít
aj vnútri firmy a úlohu ľudí, určených na marketingový výkon.Je
určená predovšetkým študentom Ekonomickej univerzity v Bratislave,
ale aj iných univerzít a vysokých škôl, pričom dôležité informácie
si v nej nájdu aj všetci záujemcovia o marketing a činnosti spojené
s ním.
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy Marketing Nástroje, stratégie, ľudia a trendy je 22,23 €
Je ťažké nájsť samého seba a na svete je naozaj množstvo ľudí,
ktorí to nikdy nedokážu. Ally d'Apliese sa však rozhodne, že si
nenechá utiecť život pomedzi prsty. Je rozhodnutá zistiť, kým je, a
tak nasmeruje svoju cestu k mrazivému severu, dostala totiž
indíciu, aby jej hľadanie išlo ľahšie. Tou indíciou je životopis
nórskeho hudobného skladateľa, ktorý žil v 19. storočí. Po príchode
do Nórska ju okúzli hudobný svet, ktorý je s jej životom spojený
viac, ako doteraz tušila. Jej osud sa však začne rozmotávať až
vtedy, keď narazí na Annu Ladvik, nie príliš slávnu speváčku, ktorá
vystúpila v prvom predstavení Griegovej legendárnej hudby na motívy
Ibsenovho Peera Gynta. Až vďaka nej začne Ally rozumieť tomu, kým
vlastne je.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...