Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické
poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré
predstavujú teoretické výstupy vedeckej práce pedagógov katedry
marketingu, ale ide aj o poznatky vyplývajúce z praxe. Výber
okruhov aplikovaného marketingu sa zameriava na aktuálne témy
(energeticky úsporné produkty, sociálne médiá, nehnuteľnosti,
vzdelávanie, finančné produkty, farmácia, ekologický marketing a
pod.), ktoré budú v slovenskej ekonomike a spoločnosti rezonovať i
v budúcnosti. Cieľom učebnice je nielen poskytnúť nové poznatky,
ale predovšetkým podnietiť aktivitu študentov, aby s citom a so
zodpovednosťou využívali a aplikovali marketing v praxi v duchu
moderných výziev 21. storočia a privádzali marketingovú prax k
princípom udržateľnosti a spoločenskej zodpovednosti.
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy Aplikovaný marketing je 14,64 €
Nešlo o nič vážne a niekedy sa to jednoducho stáva. Ich cesty sa
rozdelili a obaja vedia, že takto je to správne. Veď napokon, o nič
vážne nešlo. Ibaže by náhoda a osud chceli niečo iné. Collina
rýchlo dobehne krutá pravda a on sa predsa len ešte raz rozhodne
vyhľadať Eleanor. Túži po tom, aby ešte raz spojili svoje sily a
napriek mnohým chybám a príkoriam napokon dosiahli spravodlivosť.
Nič však nie je také jednoduché. Zvládne Collin presvedčiť Eleanor,
že stojí za to mu dôverovať? A aj keby áno, bude mať záujem pustiť
sa s ním do vopred prehratého súboja, hoci pravda je na jeho
strane? Toto je totiž nebezpečná hra, ktorá nemusí mať šťastný
koniec.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...