Sociálne siete zmenili pohľad na marketingovú komunikáciu na
internete. Internetoví používatelia sa z pasívnych príjemcov
marketingových správ stali aktívnymi účastníkmi konverzácie, nad
ktorou má firma limitovanú kontrolu. Manažment sociálnych sietí
prináša komplexný pohľad na sociálne siete, ich vplyv na marketing,
firmu a spoločnosť ako takú. Ponúka prehľad sociálnymi sieťami a
detailne sa venuje sociálnym sieťam relevantným pre lokálny trh. Na
manažment jednotlivých sociálnych sietí sa pozerá z obsahového aj z
výkonnostného hľadiska a čitateľovi buduje poznatkovú bázu potrebnú
pre efektívny manažment sociálnych sietí.
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy Manažment sociálnych sietí je 15,01 €
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...