Zvuky v reklamě

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu Zvuky v reklamě aktuálne nie je možné zakúpiť v žiadnom z porovnávaných e-shopov...

Krátky popis
Jde o první monografii s touto tematickou specializací v České republice a svým mezioborovým kontextem a rozsahem také první ve světovém badatelském rámci. Určena je nejen studenty, ale i pro odbornou veřejnost: pracovníky reklamních agentur, reklamní režiséry, tvůrce reklamních televizních, rozhlasových a filmových šotů a pro další osoby, které přicházejí do styku s hudební strukturou v marketingové komunikaci.
Výber kníh vydavateľa Aleš Čeněk

Zobraziť všetky knihy vydavateľa Aleš Čeněk
Naše tipy


Búrková sestra (Sedem sestier 2)
Je ťažké nájsť samého seba a na svete je naozaj množstvo ľudí, ktorí to nikdy nedokážu. Ally d'Apliese sa však rozhodne, že si nenechá utiecť život pomedzi prsty. Je rozhodnutá zistiť, kým je, a tak nasmeruje svoju cestu k mrazivému severu, dostala totiž indíciu, aby jej hľadanie išlo ľahšie. Tou indíciou je životopis nórskeho hudobného skladateľa, ktorý žil v 19. storočí. Po príchode do Nórska ju okúzli hudobný svet, ktorý je s jej životom spojený viac, ako doteraz tušila. Jej osud sa však začne rozmotávať až vtedy, keď narazí na Annu Ladvik, nie príliš slávnu speváčku, ktorá vystúpila v prvom predstavení Griegovej legendárnej hudby na motívy Ibsenovho Peera Gynta. Až vďaka nej začne Ally rozumieť tomu, kým vlastne je.