Základy marketingu I.

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu kúpite v 1 e-shope od 4,94 €

Ak sa vám po kliknutí na tlačidlo "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy vo vybranom e-shope, je potrebné vypnúť AdBlock vo vašom prehliadači pre našu stránku. Návod na vypnutie je napríklad na adrese https://www.sme.sk/dok/20466299/ako-vypnut-adblock-na-sme-sk-whitelist.

Základy marketingu I. kúpite na Gorila.sk
Gorila.sk
4,94 €
Skladom (dodanie do 14 dní)

Krátky popis
Cieľom prvej časti učebných textov je oboznámenie sa s problematikou základných úloh, ktoré stoja pred marketingovými manažérmi. Tieto sa týkajú najmä informačnej stránky obchodnej (odbytovej) politiky podniku, ktorá má za úlohu poznať trhy, na ktorých podnik už pôsobí alebo v budúcnosti pôsobiť chce. Prvé vydanie učebných textov je vzhľadom na dynamiku a rozsah zmien v marketingovom prostredí rozšírené o dôležité informácie v oblastiach, ktoré tieto zmeny najviac postihujú. Veríme, že cieľ sledovaný doplnením a prepracovaním učebných textov, ako aj naše osobné prianie - poskytnúť študentom základnú učebnú pomôcku pre štúdium problematiky marketingu, sa splní.
Výber kníh vydavateľa EDIS

Zobraziť všetky knihy vydavateľa EDIS
Naše tipy


Zrkadlo
Vlado a Helena, manželia, úplne obyčajní, v úplne bežnom manželstve s jednou dcérou. Zabezpečení, bez konfliktov, bez lásky. Spolubývajúci, ktorí zabudli, že kedysi to medzi nimi iskrilo. Helena si to uvedomuje, no vôbec netuší, čo je potrebné zmeniť, aby to opäť fungovalo. Vlado zatiaľ žije svojimi hobby a zrejme mu nič nechýba... Helena sa teda posadí za internet a začne blúdiť a snívať bez neho. Ako dlho sa dá takto žiť? Až dovtedy, kým vám vaše dieťa, hoci nevedomky, nastaví reálne zrkadlo. Nie je však už neskoro niečo si z toho vziať?