Základy marketingu I.

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu kúpite v 1 e-shope od 4,94 €

Ak sa vám po kliknutí na tlačidlo "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy vo vybranom e-shope, je potrebné vypnúť AdBlock vo vašom prehliadači pre našu stránku. Návod na vypnutie je napríklad na adrese https://www.sme.sk/dok/20466299/ako-vypnut-adblock-na-sme-sk-whitelist.

Základy marketingu I. kúpite na Gorila.sk
Gorila.sk
4,94 €
Skladom (dodanie do 14 dní)

Krátky popis
Cieľom prvej časti učebných textov je oboznámenie sa s problematikou základných úloh, ktoré stoja pred marketingovými manažérmi. Tieto sa týkajú najmä informačnej stránky obchodnej (odbytovej) politiky podniku, ktorá má za úlohu poznať trhy, na ktorých podnik už pôsobí alebo v budúcnosti pôsobiť chce. Prvé vydanie učebných textov je vzhľadom na dynamiku a rozsah zmien v marketingovom prostredí rozšírené o dôležité informácie v oblastiach, ktoré tieto zmeny najviac postihujú. Veríme, že cieľ sledovaný doplnením a prepracovaním učebných textov, ako aj naše osobné prianie - poskytnúť študentom základnú učebnú pomôcku pre štúdium problematiky marketingu, sa splní.
Výber kníh vydavateľa EDIS

Zobraziť všetky knihy vydavateľa EDIS
Naše tipy


Matematika 7
Metodický materiál k 1. pracovnému zošitu a učebnici autorov Zuzana a Peter Bero. Obsahuje výsledky a riešenia úloh doplnené didaktickými radami a postrehmi autorov. Obsah Zlomky Zlomok Číselná os Rozširovanie a krátenie zlomkov Porovnávanie a usporadúvanie zlomkov Zlomky, zmiešané čísla a desatinné čísla Sčítanie a odčítanie zlomkov Násobenie a delenie zlomkov Slovné úlohy Krížom-krážom Percentá, promile Prečo percentá? Percento Časť prislúchajúca počtu percent Počet percent Základ Slovné úlohy Jednoduché úrokovanie Diagramy Promile Krížom-krážom Kváder a kocka Voľné rovnobežné premietanie, perspektíva Stenová a telesová uhlopriečka Nárys, pôdorys a bokorys