Cieľom prvej časti učebných textov je oboznámenie sa s
problematikou základných úloh, ktoré stoja pred marketingovými
manažérmi. Tieto sa týkajú najmä informačnej stránky obchodnej
(odbytovej) politiky podniku, ktorá má za úlohu poznať trhy, na
ktorých podnik už pôsobí alebo v budúcnosti pôsobiť chce. Prvé
vydanie učebných textov je vzhľadom na dynamiku a rozsah zmien v
marketingovom prostredí rozšírené o dôležité informácie v
oblastiach, ktoré tieto zmeny najviac postihujú. Veríme, že cieľ
sledovaný doplnením a prepracovaním učebných textov, ako aj naše
osobné prianie - poskytnúť študentom základnú učebnú pomôcku pre
štúdium problematiky marketingu, sa splní.
Metodický materiál k 1. pracovnému zošitu a učebnici autorov Zuzana
a Peter Bero. Obsahuje výsledky a riešenia úloh doplnené
didaktickými radami a postrehmi autorov. Obsah Zlomky Zlomok
Číselná os Rozširovanie a krátenie zlomkov Porovnávanie a
usporadúvanie zlomkov Zlomky, zmiešané čísla a desatinné čísla
Sčítanie a odčítanie zlomkov Násobenie a delenie zlomkov Slovné
úlohy Krížom-krážom Percentá, promile Prečo percentá? Percento Časť
prislúchajúca počtu percent Počet percent Základ Slovné úlohy
Jednoduché úrokovanie Diagramy Promile Krížom-krážom Kváder a kocka
Voľné rovnobežné premietanie, perspektíva Stenová a telesová
uhlopriečka Nárys, pôdorys a bokorys
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...