Cieľom prvej časti učebných textov je oboznámenie sa s
problematikou základných úloh, ktoré stoja pred marketingovými
manažérmi. Tieto sa týkajú najmä informačnej stránky obchodnej
(odbytovej) politiky podniku, ktorá má za úlohu poznať trhy, na
ktorých podnik už pôsobí alebo v budúcnosti pôsobiť chce. Prvé
vydanie učebných textov je vzhľadom na dynamiku a rozsah zmien v
marketingovom prostredí rozšírené o dôležité informácie v
oblastiach, ktoré tieto zmeny najviac postihujú. Veríme, že cieľ
sledovaný doplnením a prepracovaním učebných textov, ako aj naše
osobné prianie - poskytnúť študentom základnú učebnú pomôcku pre
štúdium problematiky marketingu, sa splní.
Vlado a Helena, manželia, úplne obyčajní, v úplne bežnom manželstve
s jednou dcérou. Zabezpečení, bez konfliktov, bez lásky.
Spolubývajúci, ktorí zabudli, že kedysi to medzi nimi iskrilo.
Helena si to uvedomuje, no vôbec netuší, čo je potrebné zmeniť, aby
to opäť fungovalo. Vlado zatiaľ žije svojimi hobby a zrejme mu nič
nechýba... Helena sa teda posadí za internet a začne blúdiť a
snívať bez neho. Ako dlho sa dá takto žiť? Až dovtedy, kým vám vaše
dieťa, hoci nevedomky, nastaví reálne zrkadlo. Nie je však už
neskoro niečo si z toho vziať?
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...