A playful introduction to design and architecture with cutaway
scenes of ten buildings, featuring an interactive guessing game and
search-and-find In this interactive first book of architecture,
children discover how architects design everyday buildings, from
planetariums, aquariums, and airports to supermarkets and shopping
malls, so that they best meet their users’ needs. Set up as a
guessing game, the book presents clues that invite readers to guess
which type of building is needed in 10 different scenarios. For
example, what building do you need for students, teachers, and
learning about science, history, and art? A school! Children
continue the fun by looking for the hidden architect on each
spread.Answers are provided in dramatic cutaway reveals that are
jam-packed with details that children will delight in. Each
building is accompanied by informative yet whimsical text that
explains its architectural and design features.
Na brehu Ženevského jazera stojí zámok Atlantis, v ktorom sa
schádza 7 sestier, aby pochovali svojho nevlastného otca. Jeho
posledná vôľa však obsahuje niečo, čo ich všetky prekvapí. Dozvedia
sa, v ktorej krajine majú hľadať svoj skutočný pôvod. Maia, ktorá
je prvou zo sestier, neváha a rozhodne sa vypátrať, kým je a kam
patrí. Pátranie po jej osude ju zavedie do slnkom zaliateho Rio de
Janeira, do starobylej vily, kde objaví informácie o žene menom
Izabela Bonifacio. Práve Izabela žila v dome na začiatku 20.
storočia a patrila k najvyššej vrstve miestnej smotánky. Maia sa
ponorí do neuveriteľného životného príbehu Izabely a popri tom
rozplieta aj svoj vlastný.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...