Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov a predajcov sa
od svojho prvého vydania stala takmer kultovou klasikou pre
všetkých čitateľov, ktorých zaujíma psychológia ovplyvňovania a
presviedčania. Kniha Vplyv vysvetľuje, prečo tak ľahko podliehame
určitým podnetom, a ako túto skutočnosť eticky uplatniť v
podnikaní, ale aj v bežnom živote. Autor, svetovo uznávaný
odborník, na konkrétnych príkladoch z médií, reklamy, politiky,
predajných stratégií známych firiem, či dokonca armády a siekt,
detailne a veľmi zrozumiteľne rozoberá každú zbraň vplyvu princíp
ovplyvňovania či presviedčania, ktorému pri rozhodovaní sa máme
sklony podľahnúť alebo mu automaticky prispôsobiť svoje správanie a
uvažovanie. Následne poskytuje návod na to, ako tieto princípy
využiť vo svoj prospech, alebo naopak ako sa voči nim obrniť. Kniha
bola preložená do vyše 40 jazykov a už tri desaťročia sa drží na
popredných miestach rebríčkov najlepších kníh vo svojej kategórii.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...