Tradičná marketingová koncepcia sa v kontexte aktuálnych globálnych
problémov posúva do podoby spoločensky zodpovedného marketingu
marketingu, ktorý zohľadňuje etické, environmentálne a sociálne
hľadiská. Jeho súčasťou je aj dobročinný marketing (z angl. cause
related marketing) inovatívny marketingový prístup, ktorý
zaujímavým spôsobom podporuje partnerstvá medzi podnikateľskými
subjektmi a neziskovými organizáciami s cieľom podporovať dobrú vec
a zároveň dosahovať vlastné ekonomické aj neekonomické ciele.
Vedecká monografia ucelene prezentuje výsledky dlhodobého skúmania
vnímania zodpovedného správania podnikov spotrebiteľmi, s dôrazom
na rôzne aspekty dobročinného marketingu. Prináša aj návrhy
možností intenzívnejšieho využívania dobročinného marketingu v
podnikovej praxi, ako aj v neziskových organizáciách na Slovensku.
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi - Zdenka Musová je 24,89 €
V roce 1997 zažil Richard Bartlett posun ve vnímání, který dal
celému jeho životu nový směr. Zjistil, že slabý dotek spojený s
cíleným záměrem stačí na to, aby jeho klienti znovu nabyli
fyzickou, duševní, a dokonce i duchovní rovnováhu. Výsledky byly
zcela mimořádné – a stále se vzpírají logice. Dr. Bartlett čerpá ze
zdrojů kvantové fyziky a jeho cílem je poskytnout nástroje, naději
a přímou a osobní transformaci komukoliv, kdo je otevřen novým
vjemům.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...