Tradičná marketingová koncepcia sa v kontexte aktuálnych globálnych
problémov posúva do podoby spoločensky zodpovedného marketingu
marketingu, ktorý zohľadňuje etické, environmentálne a sociálne
hľadiská. Jeho súčasťou je aj dobročinný marketing (z angl. cause
related marketing) inovatívny marketingový prístup, ktorý
zaujímavým spôsobom podporuje partnerstvá medzi podnikateľskými
subjektmi a neziskovými organizáciami s cieľom podporovať dobrú vec
a zároveň dosahovať vlastné ekonomické aj neekonomické ciele.
Vedecká monografia ucelene prezentuje výsledky dlhodobého skúmania
vnímania zodpovedného správania podnikov spotrebiteľmi, s dôrazom
na rôzne aspekty dobročinného marketingu. Prináša aj návrhy
možností intenzívnejšieho využívania dobročinného marketingu v
podnikovej praxi, ako aj v neziskových organizáciách na Slovensku.
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi - Zdenka Musová je 24,89 €
Je ťažké nájsť samého seba a na svete je naozaj množstvo ľudí,
ktorí to nikdy nedokážu. Ally d'Apliese sa však rozhodne, že si
nenechá utiecť život pomedzi prsty. Je rozhodnutá zistiť, kým je, a
tak nasmeruje svoju cestu k mrazivému severu, dostala totiž
indíciu, aby jej hľadanie išlo ľahšie. Tou indíciou je životopis
nórskeho hudobného skladateľa, ktorý žil v 19. storočí. Po príchode
do Nórska ju okúzli hudobný svet, ktorý je s jej životom spojený
viac, ako doteraz tušila. Jej osud sa však začne rozmotávať až
vtedy, keď narazí na Annu Ladvik, nie príliš slávnu speváčku, ktorá
vystúpila v prvom predstavení Griegovej legendárnej hudby na motívy
Ibsenovho Peera Gynta. Až vďaka nej začne Ally rozumieť tomu, kým
vlastne je.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...