Tradičná marketingová koncepcia sa v kontexte aktuálnych globálnych
problémov posúva do podoby spoločensky zodpovedného marketingu
marketingu, ktorý zohľadňuje etické, environmentálne a sociálne
hľadiská. Jeho súčasťou je aj dobročinný marketing (z angl. cause
related marketing) inovatívny marketingový prístup, ktorý
zaujímavým spôsobom podporuje partnerstvá medzi podnikateľskými
subjektmi a neziskovými organizáciami s cieľom podporovať dobrú vec
a zároveň dosahovať vlastné ekonomické aj neekonomické ciele.
Vedecká monografia ucelene prezentuje výsledky dlhodobého skúmania
vnímania zodpovedného správania podnikov spotrebiteľmi, s dôrazom
na rôzne aspekty dobročinného marketingu. Prináša aj návrhy
možností intenzívnejšieho využívania dobročinného marketingu v
podnikovej praxi, ako aj v neziskových organizáciách na Slovensku.
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi - Zdenka Musová je 24,89 €
Vlado a Helena, manželia, úplne obyčajní, v úplne bežnom manželstve
s jednou dcérou. Zabezpečení, bez konfliktov, bez lásky.
Spolubývajúci, ktorí zabudli, že kedysi to medzi nimi iskrilo.
Helena si to uvedomuje, no vôbec netuší, čo je potrebné zmeniť, aby
to opäť fungovalo. Vlado zatiaľ žije svojimi hobby a zrejme mu nič
nechýba... Helena sa teda posadí za internet a začne blúdiť a
snívať bez neho. Ako dlho sa dá takto žiť? Až dovtedy, kým vám vaše
dieťa, hoci nevedomky, nastaví reálne zrkadlo. Nie je však už
neskoro niečo si z toho vziať?
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...