Urobme to celkom sami ako Artur a Mila

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu Urobme to celkom sami ako Artur a Mila aktuálne nie je možné zakúpiť v žiadnom z porovnávaných e-shopov...

Krátky popis
Montessori pre deti a rodičov Podľa Márie Montessori, byť slobodný neznamená „mať možnosť robiť čokoľvek, čo sa nám žiada, ale skôr byť schopný uspokojiť svoje životné potreby bez toho, aby sme boli závislí na priamej pomoci niekoho iného“. Nadobudnutie samostatnosti je kľúčovým prvkom celej montessoriovskej pedagogickej filozofie. Pre dieťa je zo všetkého najdôležitejšie, aby sa naučilo robiť veci samo (samo sa obliekať, samo si naliať šálku mlieka alebo aj upiecť koláčik atď.), aj keď to na prvý pohľad vyzerá veľmi zložito, a pôsobí ako možný zdroj omylov a nehôd. Pre rast a rozvoj niet nič lepšieho! Táto malá knižka prináša príbeh blízky tomu, čo všetci bežne zažívame, so zámerom ukázať čitateľovi viacero spôsobov, akými môžu deti nadobúdať samostatnosť a sebadôveru vďaka jednoduchým každodenným činnostiam. Rodičia tu nájdu návody, ako s láskavým prístupom priviesť deti k tomu, aby vedeli vyťažiť čo najviac zo svojich vlastných skúseností a aby takto dozrievali. Pre deti vo veku 4 – 7 rokov Z francúzskeho originálu Lydie Barusseau: Et si on faisait tout seul comme Arthur et Mila? preložila Bronislava Brenkusová.
Výber kníh vydavateľa Ikar

Zobraziť všetky knihy vydavateľa Ikar
Naše tipy


Matematika 8 - Pracovný zošit 1 - Zuzana Berová
Matematika od autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero je prvým uceleným konceptom vyučovania matematiky na základnej škole. Na Slovensku ojedinelý súbor učebníc a pracovných zošitov od jedného autorského kolektívu pre prvú až deviatu triedu spracovaný v modernej grafickej úprave. Učebnice aj pracovné zošity sú spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj učiteľa práca bavila. Sú napísané tak, aby ich mohli používať všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku. Prezentujú matematiku pre každého, môžu podľa nich pracovať výborní žiaci, ale aj žiaci, ktorým matematika robí ťažkosti. Učebné texty berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky...). Používajú jasný a jednoduchý jazyk, ktorý je blízky súčasnej generácii detí. Učebné texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme úlohy od najjednoduchších až po veľmi zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v triede. Je v nich veľmi veľa projektov, či už čisto matematických, alebo začleňujúcich do vyučovania matematiky prierezové témy. Učebnice a pracovné zošity systematicky a dlhodobo pripravujú žiakov na Testovanie 5 a Testovanie 9. Sú vhodné aj pre nižšie ročníky osemročných gymnázií.