Urobme si poriadok ako Artur a Mila

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu Urobme si poriadok ako Artur a Mila aktuálne nie je možné zakúpiť v žiadnom z porovnávaných e-shopov...

Krátky popis
Mária Montessori vo svojej pedagogickej filozofii považuje upratovanie za dôležitú výchovno-vzdelávaciu činnosť, ktorá podporuje u detí vznik štruktúrovaného myslenia. Upratovanie je aktivita, pri ktorej dieťa predmety triedi a zoraďuje so skupín (podľa farby, veľkosti, tvaru, použitia alebo jednoducho podľa svojich preferencií), a tým začína rozmýšľať štruktúrovane. Pre rast a rozvoj niet nič lepšie! Táto malá knižka prináša príbeh blízky tomu, čo všetci bežne zažívame, so zámerom ukázať čitateľovi viacero spôsobov, akými môžu deti nadobúdať samostatnosť a sebadôveru vďaka jednoduchým každodenným činnostiam. Rodičia tu nájdu návody, ako s láskavým prístupom priviesť deti k tomu, aby vedeli vyťažiť čo najviac zo svojich vlastných skúseností a aby takto dozrievali. Pre deti vo veku 4 – 7 rokov Z francúzskeho originálu Lydie Barusseau: Et si on faisait tout seul comme Arthur et Mila? preložila Bronislava Brenkusová.
Výber kníh vydavateľa Ikar

Zobraziť všetky knihy vydavateľa Ikar
Naše tipy


Matematika 8 - Pracovný zošit 1 - Zuzana Berová
Matematika od autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero je prvým uceleným konceptom vyučovania matematiky na základnej škole. Na Slovensku ojedinelý súbor učebníc a pracovných zošitov od jedného autorského kolektívu pre prvú až deviatu triedu spracovaný v modernej grafickej úprave. Učebnice aj pracovné zošity sú spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj učiteľa práca bavila. Sú napísané tak, aby ich mohli používať všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku. Prezentujú matematiku pre každého, môžu podľa nich pracovať výborní žiaci, ale aj žiaci, ktorým matematika robí ťažkosti. Učebné texty berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky...). Používajú jasný a jednoduchý jazyk, ktorý je blízky súčasnej generácii detí. Učebné texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme úlohy od najjednoduchších až po veľmi zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v triede. Je v nich veľmi veľa projektov, či už čisto matematických, alebo začleňujúcich do vyučovania matematiky prierezové témy. Učebnice a pracovné zošity systematicky a dlhodobo pripravujú žiakov na Testovanie 5 a Testovanie 9. Sú vhodné aj pre nižšie ročníky osemročných gymnázií.