Týrané, zneužívané a zanedbávané dieťa

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu kúpite v 1 e-shope od 7,44 €

Ak sa vám po kliknutí na tlačidlo "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy vo vybranom e-shope, je potrebné vypnúť AdBlock vo vašom prehliadači pre našu stránku. Návod na vypnutie je napríklad na adrese https://www.sme.sk/dok/20466299/ako-vypnut-adblock-na-sme-sk-whitelist.

Týrané, zneužívané a zanedbávané dieťa kúpite na Gorila.sk
Gorila.sk
7,44 €
Skladom (odoslanie ihneď)

Krátky popis
Lekár, Marián Fedor, vo svojej monografii predkladá poznatky, založené nielen na výskumných zisteniach, ale aj na skúsenostiach svojej pediatrickej praxe. Prezentuje tu výsledky výskumu o prevalencii jednotlivých foriem syndrómu CAN, teda fyzického a psychického týrania, zanedbávania a sexuálneho zneužívania na Slovensku. Vo svojej práci hľadá príčiny a sú vislosti medzi prejavmi syndrómu CAN a istými charakteristikami rodiny, najmä rodičov, ale aj školského prostredia. Výsledky vlastného dlhoročného výskumu konfrontuje s výstupmi dostupných domácich aj zahraničných výskumných štúdií. Svoje zistenie dopĺňa o odporúčania vedúce k eliminácii násilia páchaného na deťoch. Monografia nesie výrazné črty textu, písaného autorom, ktorý tému spracoval odborne aj ľudsky na vysokej profesionálnej úrovni.
Výber kníh vydavateľa Osveta

Zobraziť všetky knihy vydavateľa Osveta
Naše tipy


Matematika 5
Matematika od autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero je prvým uceleným konceptom vyučovania matematiky na základnej škole. Na Slovensku ojedinelý súbor učebníc a pracovných zošitov od jedného autorského kolektívu pre prvú až deviatu triedu spracovaný v modernej grafickej úprave. Učebnice aj pracovné zošity sú spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj učiteľa práca bavila. Sú napísané tak, aby ich mohli používať všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku. Prezentujú matematiku pre každého, môžu podľa nich pracovať výborní žiaci, ale aj žiaci, ktorým matematika robí ťažkosti. Učebné texty berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky...). Používajú jasný a jednoduchý jazyk, ktorý je blízky súčasnej generácii detí. Učebné texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme úlohy od najjednoduchších až po veľmi zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v triede. Je v nich veľmi veľa projektov, či už čisto matematických, alebo začleňujúcich do vyučovania matematiky prierezové témy. Učebnice a pracovné zošity systematicky a dlhodobo pripravujú žiakov na Testovanie 5 a Testovanie 9. Sú vhodné aj pre nižšie ročníky osemročných gymnázií.