A follow-up to two highly successful monographs (1988 and 1994) on
the work of the most important British designer of his generation,
showcasing projects from the past twenty-five years of his career.
Ever since defining the look of the 1980s music scene as art
director of the Face, Neville Brody has been one of the most
consistently innovative and shape-shifting graphic designers of the
past fifty years. Since his second monograph was published in 1994,
he has produced a body of editorial, typographic, information and
interface design of unparalleled boldness and sophistication for
global clients that include Samsung, Shiseido, Coca-Cola, the UK's
Channel 4 and Dom Perignon.The Graphic Language of Neville Brody 3
brings twenty-five years of work together in thematic sections that
address the key fields of his vibrant design projects, including
typographic experimentation, information graphics, cultural
subversion and design systems. Richly illustrated, each project is
explored in detail, revealing the work that has defined Brody's
recent career across six chapters, from major brands to magazine
editorials and features, revealing how Brody's design language has
evolved since the 1990s. Many young designers working today,
digital natives included, may not yet have been exposed to Brody's
design genius at a time when the originality of work from the 1980s
and 1990s across many creative disciplines is finding a new
generation of fans.This inspirational volume will be essential
reading for anyone interested in the evolution of graphic design
over the past three decades.
Matematika od autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero je prvým
uceleným konceptom vyučovania matematiky na základnej škole. Na
Slovensku ojedinelý súbor učebníc a pracovných zošitov od jedného
autorského kolektívu pre prvú až deviatu triedu spracovaný v
modernej grafickej úprave. Učebnice aj pracovné zošity sú
spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto
texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz
kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a
organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj
učiteľa práca bavila. Sú napísané tak, aby ich mohli používať
všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku.
Prezentujú matematiku pre každého, môžu podľa nich pracovať výborní
žiaci, ale aj žiaci, ktorým matematika robí ťažkosti. Učebné texty
berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania
poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky...). Používajú jasný a
jednoduchý jazyk, ktorý je blízky súčasnej generácii detí. Učebné
texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel
vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme úlohy od najjednoduchších
až po veľmi zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v
triede. Je v nich veľmi veľa projektov, či už čisto matematických,
alebo začleňujúcich do vyučovania matematiky prierezové témy.
Učebnice a pracovné zošity systematicky a dlhodobo pripravujú
žiakov na Testovanie 5 a Testovanie 9. Sú vhodné aj pre nižšie
ročníky osemročných gymnázií.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...