The Graphic Language of Neville Brody 3

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu kúpite v 1 e-shope od 61,70 €

Ak sa vám po kliknutí na tlačidlo "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy vo vybranom e-shope, je potrebné vypnúť AdBlock vo vašom prehliadači pre našu stránku. Návod na vypnutie je napríklad na adrese https://www.sme.sk/dok/20466299/ako-vypnut-adblock-na-sme-sk-whitelist.

The Graphic Language of Neville Brody 3 kúpite na Knihyprekazdeho.sk
Knihyprekazdeho.sk
61,70 €
Skladom (dodanie do 3 dní)

Krátky popis
A follow-up to two highly successful monographs (1988 and 1994) on the work of the most important British designer of his generation, showcasing projects from the past twenty-five years of his career. Ever since defining the look of the 1980s music scene as art director of the Face, Neville Brody has been one of the most consistently innovative and shape-shifting graphic designers of the past fifty years. Since his second monograph was published in 1994, he has produced a body of editorial, typographic, information and interface design of unparalleled boldness and sophistication for global clients that include Samsung, Shiseido, Coca-Cola, the UK's Channel 4 and Dom Perignon.The Graphic Language of Neville Brody 3 brings twenty-five years of work together in thematic sections that address the key fields of his vibrant design projects, including typographic experimentation, information graphics, cultural subversion and design systems. Richly illustrated, each project is explored in detail, revealing the work that has defined Brody's recent career across six chapters, from major brands to magazine editorials and features, revealing how Brody's design language has evolved since the 1990s. Many young designers working today, digital natives included, may not yet have been exposed to Brody's design genius at a time when the originality of work from the 1980s and 1990s across many creative disciplines is finding a new generation of fans.This inspirational volume will be essential reading for anyone interested in the evolution of graphic design over the past three decades.

Zobraziť všetky knihy autora Thames & Hudson Ltd, Adrian Shaughnessy, Neville Brody
Výber kníh vydavateľa Slovart

Zobraziť všetky knihy vydavateľa Slovart
Naše tipy


Myšlienky k sebe samému
Rímska ríša sa na vrchole svojho rozmachu dostávala do čoraz búrlivejších pomerov, keď bola napádaná rôznymi kmeňmi spoza vonkajších hraníc ríše a zároveň v jej vnútri vznikali rozpory medzi samotnými Rimanmi. Marcus Aurelius sa stal cisárom práve v takýchto pohnutých časoch. Väčšiu časť svojej vlády bol nútený prežiť medzi vojskom v odľahlých častiach ríše v bojoch za zachovanie jej celistvosti a v snahe usporiadať pomery po často vznikajúcich rozbrojoch. Životné skúsenosti počas mnohých takto prežitých rokov mu umožnili, aby si v neskoršom čase svojho života vytvoril ucelený pohľad na ľudské bytie a strasti s ním spojené. Je známy ako cisár, ktorý sa výrazne zaujímal o filozofiu, o poznanie ľudskej duše, pričom bol silným zástancom stoicizmu. Marca Aurelia preslávila jednak jeho výnimočná schopnosť udržiavať i počas problematických pomerov celistvosť ríše a riešiť zložité problémy, a tiež jeho filozofické dielo Myšlienky k sebe samému. Dielo napísal v posledných rokoch svojho života a začal ho písať na území Kvádov pri Hrone, teda na území dnešného Slovenska. V Myšlienkach zhŕňa svoje životné skúsenosti a s umiernenosťou sa ponára do úvah o podstate sveta a o jeho princípoch. Okrem vlastných názorov uvádza i množstvo myšlienok iných autorov, čo svedčí o jeho mimoriadne vysokej vzdelanosti. Myšlienky Marca Aurelia sú veľmi pôsobivé a je z nich zrejmé, že ich autor bol znamenitý muž, ktorý sa obdivuhodným spôsobom dokázal zamýšľať nad ľudskou existenciou. Publikáciu dopĺňa úvodná štúdia Miloslava Okála Život a dielo Marca Aurelia.