Who needs investors? More than two generations ago, the venture
capital community - VCs, business angels, incubators and others -
convinced the entrepreneurial world that writing business plans and
raising venture capital constituted the twin centerpieces of
entrepreneurial endeavor. They did so for good reasons: the
sometimes astonishing returns they've delivered to their investors
and the astonishingly large companies that their ecosystem has
created. But the vast majority of fast-growing companies never take
any venture capital.So where does the money come from to start and
grow their companies? From a much more agreeable and hospitable
source, their customers. That's exactly what Michael Dell, Bill
Gates and Banana Republic's Mel and Patricia Ziegler did to get
their companies up and running and turn them into iconic brands. In
The Customer Funded Business, best-selling author John Mullins
uncovers five novel approaches that scrappy and innovative 21st
century entrepreneurs working in companies large and small have
ingeniously adapted from their predecessors like Dell, Gates, and
the Zieglers: Matchmaker models (Airbnb)Pay-in-advance models
(Threadless)Subscription models (TutorVista)Scarcity models (Vente
Privee)Service-to-product models (GoViral) Through the captivating
stories of these and other inspiring companies from around the
world, Mullins brings to life the five models and identifies the
questions that angel or other investors will - and should! - ask of
entrepreneurs or corporate innovators seeking to apply them.Drawing
on in-depth interviews with entrepreneurs and investors who have
actually put these models to use, Mullins goes on to address the
key implementation issues that characterize each of the models:
when to apply them, how best to apply them, and the pitfalls to
watch out for. Whether you're an aspiring entrepreneur lacking the
start-up capital you need, an early-stage entrepreneur trying to
get your cash-starved venture into take-off mode, an intrapreneur
seeking funding within an established company, or an angel investor
or mentor who supports high-potential ventures, this book offers
the most sure-footed path to starting, financing, or growing your
venture. John Mullins is the author of The New Business Road Test
and, with Randy Komisar, the widely acclaimed Getting to Plan B.
BUBNY JESENE je v poradí štvrtá kniha zo série OUTLANDER. Claire a
Jamie spolu s Jamieho synovcom Ianom nachádzajú v kolónii Severná
Karolína miesto, kde by sa usadili. Hľadajú spôsob, ako neprekročiť
nebezpečnú hranicu medzi patronátom guvernéra Tryona a Clairiným
poznaním nadchádzajúcej revolúcie v Amerike, ale aj medzi pomocou
Jamieho tety Jocasty, poslednej z klanu MacKenzieovcov
(„MacKenzieovci sú šarmantní ako škovránky v poli, ale aj prefíkaní
ako líšky.“) a nežiaducimi záväzkami v podobe otrokov na jej
plantáži. Keď nájdu miesto v horách a postavia si svoj prvý zrub,
ich novonadobudnutý život je síce šťastný, ale aj s príchuťou
trpkosti pri spomienke na Briannu – dcéru, ktorú Claire opustila a
Jamie nikdy neuvidí. Aj Brianna neustále premýšľa o svojich
rodičoch. V historických záznamoch objaví nebezpečnú informáciu –
správu o vypuknutí požiaru na Fraserovej holi. Základná dilema
cestovateľov v čase sa objavuje opäť: Môžeme meniť minulosť? Ak
áno... za akú cenu? Roger MacKenzie našiel rovnaké oznámenie v
novinách a rozhodol sa Brianne o ňom nepovedať. Nechcel, aby
riskovala svoj život pre niečo, čo sa nedá zmeniť. Ani ona sa mu
nezdôverí, ale poštou mu doručia Briannine škatule s osobnými
vecami a rodinnými rozpomienkami s lístkom, na ktorom je napísané:
„Každý potrebuje históriu. Toto je moja história. Prosím ťa,
postaraj sa o ňu, kým sa nevrátim.“ Vtedy sa Roger prikláňa k
myšlienke, že správu v novinách našla aj ona. Roger nasleduje
Briannu do minulosti, kam sa vybrala pátrať po svojich rodičoch,
aby sa pokúsila zachrániť ich životy. Keď zistí, že odplávala do
Ameriky, sám nasadne na loď, na ktorej je kapitánom Stephen Bonnet.
Ako funguje cestovanie v čase? Kto dokáže prejsť časovou trhlinou a
ako? Aké sú riziká cestovania v čase? A tí, ktorí môžu cestovať v
čase, prečo sú ochotní všetko riskovať? Len a len pre lásku.
Preklad: Zuzana Filadelfi „Výnimočný.” – Minneapolis Star Tribune
„Excelentný.” – Rocky Mountain News „Trhák.” – The Wall Street
Journal „Vynikajúci román... Nervydrásajúca výprava v čase a
priestore plná nezodpovedaných otázok.” – Publishers Weekly
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...