POZOR! Toto nie je kniha pre toho, kto sa bojí uspieť. Ak chcete
rozbehnúť úspešný biznis, nezabúdajte na premyslený marketingový
plán. Jeho tvorba sa často považuje za komplikovanú a časovo
náročnú. Vďaka tejto knihe však na tento proces získate nový pohľad
- svoj marketingový plán vytvoríte rýchlo, ľahko a vystačíte si s
jediným hárkom papiera formátu A4. Autor vám interaktívne a
prostredníctvom príkladov z praxe ukáže, ako na to, a tak si
urobíte plán, vďaka ktorému za z vás stane marketingový profík. Či
práve začínate alebo ste skúsený podnikateľ, táto kniha vám
predstaví najjednoduchší a najrýchlejší spôsob, ako sa odlíšiť od
konkurencie a získať dobré výsledky aj pri nižšom rozpočte.
V roce 1997 zažil Richard Bartlett posun ve vnímání, který dal
celému jeho životu nový směr. Zjistil, že slabý dotek spojený s
cíleným záměrem stačí na to, aby jeho klienti znovu nabyli
fyzickou, duševní, a dokonce i duchovní rovnováhu. Výsledky byly
zcela mimořádné – a stále se vzpírají logice. Dr. Bartlett čerpá ze
zdrojů kvantové fyziky a jeho cílem je poskytnout nástroje, naději
a přímou a osobní transformaci komukoliv, kdo je otevřen novým
vjemům.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...