POZOR! Toto nie je kniha pre toho, kto sa bojí uspieť. Myslíte si,
že dobrý marketing je výsadou obrovských korporácií? Omyl. Aj keď
máte malú či stredne veľkú firmu, prípadne s podnikaním len
začínate, potrebujete premyslený marketingový plán. Jeho tvorba sa
často považuje za komplikovanú a časovo náročnú, no táto kniha vám
otvorí oči – svoj marketingový plán vytvoríte rýchlo, ľahko a
dokonca si vystačíte s jediným hárkom papiera formátu A4. Allan Dib
vám krok za krokom, interaktívne a prostredníctvom príkladov z
praxe ukáže, ako si vytvoriť funkčný marketingový plán tak, aby ste
vďaka nemu získavali nových zákazníkov, zarábali a zabezpečili
svojej firme rast. Či sa v marketingu orientujete viac alebo menej,
táto kniha vám predstaví najjednoduchší a najrýchlejší spôsob, ako
sa odlíšiť od konkurencie a získať dobré výsledky aj pri nižšom
rozpočte.
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy Takto sa robí marketing je 9,06 €
V roce 1997 zažil Richard Bartlett posun ve vnímání, který dal
celému jeho životu nový směr. Zjistil, že slabý dotek spojený s
cíleným záměrem stačí na to, aby jeho klienti znovu nabyli
fyzickou, duševní, a dokonce i duchovní rovnováhu. Výsledky byly
zcela mimořádné – a stále se vzpírají logice. Dr. Bartlett čerpá ze
zdrojů kvantové fyziky a jeho cílem je poskytnout nástroje, naději
a přímou a osobní transformaci komukoliv, kdo je otevřen novým
vjemům.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...