Strategický marketing se jako disciplína v posledních letech
zabydlel i v České republice, kde jsme vývoj v oblasti
marketingových aktivit po druhé světové válce nezažili; není
tajemstvím, že boom marketingu, a strategického marketingu zvláště,
úzce souvisí s internetovou revolucí 90. let minulého století a
jeho vývoj je od té doby prakticky nepřetržitý. Publikaci napsal
Tomáš Barčík, MBA, talentovaný lektor našich programů v uvedené
oblasti, neboť se povahou a využitím strategického marketingu ve
firemním prostředí dlouhodobě zabývá a svoji erudici prokazuje i na
následujících stranách, které vřele doporučujeme nejen studentům
profesních vzdělávacích programů DBA, MBA a LL.M. , ale i odborné
veřejnosti a profesionálům v oblasti marketingové komunikace.
Je ťažké nájsť samého seba a na svete je naozaj množstvo ľudí,
ktorí to nikdy nedokážu. Ally d'Apliese sa však rozhodne, že si
nenechá utiecť život pomedzi prsty. Je rozhodnutá zistiť, kým je, a
tak nasmeruje svoju cestu k mrazivému severu, dostala totiž
indíciu, aby jej hľadanie išlo ľahšie. Tou indíciou je životopis
nórskeho hudobného skladateľa, ktorý žil v 19. storočí. Po príchode
do Nórska ju okúzli hudobný svet, ktorý je s jej životom spojený
viac, ako doteraz tušila. Jej osud sa však začne rozmotávať až
vtedy, keď narazí na Annu Ladvik, nie príliš slávnu speváčku, ktorá
vystúpila v prvom predstavení Griegovej legendárnej hudby na motívy
Ibsenovho Peera Gynta. Až vďaka nej začne Ally rozumieť tomu, kým
vlastne je.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...