Ochutnať z plameňa

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu kúpite v 1 e-shope od 2,79 €

Ak sa vám po kliknutí na tlačidlo "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy vo vybranom e-shope, je potrebné vypnúť AdBlock vo vašom prehliadači pre našu stránku. Návod na vypnutie je napríklad na adrese https://www.sme.sk/dok/20466299/ako-vypnut-adblock-na-sme-sk-whitelist.

Ochutnať z plameňa kúpite na Gorila.sk
Gorila.sk
2,79 €
Skladom (dodanie do 14 dní)

Krátky popis
BORIS BRENDZA (1979) patrí k básnikom, ktorí formujú vkus a poetické myslenie najmladšej tvorivej generácie. Šéfredaktor časopisu pre mladú literatúru a umenie Dotyky debutoval v roku 2000 knihou poézie Obrazce, po nej nasledovali Mesačné hodiny (2002) a zbierka Poď ďalej a povedz! (2006). Básnik sa na dlhší čas odmlčal, aby priam filigránsky vycizeloval svoju zatiaľ poslednú zbierku Ochutnať z plameňa, nadväzujúc na najkvalitnejšie diela bardov slovenskej poézie Ivana Kraska, Jána Stacha a Jána Ondruša. Kompozične je rozdelená na päť častí, ich nosnými piliermi sú epické skladby Hodina hada a Prelet bleskom. Bohato vrstvená metaforickosť, jedinečná personifikácia či hlboké osudovo-archetypálne uchopenie človeka, nenechá čitateľa na pochybách, že Brendza ponúka magický svet, v ktorom má každé slovo jedinečný význam. Kniha je esteticky dotvorená maľbami renomovaného básnika a výtvarníka Roberta Bielika. Ten ich špeciálne pre túto zbierku vytvoril v Indii.
Výber kníh autora Boris Brendza

Zobraziť všetky knihy autora Boris Brendza
Výber kníh vydavateľa Ikar

Zobraziť všetky knihy vydavateľa Ikar
Naše tipy


Matematika 5 - Pracovný zošit 1 - Zuzana Berová
Matematika od autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero je prvým uceleným konceptom vyučovania matematiky na základnej škole. Na Slovensku ojedinelý súbor učebníc a pracovných zošitov od jedného autorského kolektívu pre prvú až deviatu triedu spracovaný v modernej grafickej úprave. Učebnice aj pracovné zošity sú spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj učiteľa práca bavila. Sú napísané tak, aby ich mohli používať všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku. Prezentujú matematiku pre každého, môžu podľa nich pracovať výborní žiaci, ale aj žiaci, ktorým matematika robí ťažkosti. Učebné texty berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky...). Používajú jasný a jednoduchý jazyk, ktorý je blízky súčasnej generácii detí. Učebné texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme úlohy od najjednoduchších až po veľmi zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v triede. Je v nich veľmi veľa projektov, či už čisto matematických, alebo začleňujúcich do vyučovania matematiky prierezové témy. Učebnice a pracovné zošity systematicky a dlhodobo pripravujú žiakov na Testovanie 5 a Testovanie 9. Sú vhodné aj pre nižšie ročníky osemročných gymnázií.