New Retail

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu kúpite v 1 e-shope od 84,83 €

Ak sa vám po kliknutí na tlačidlo "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy vo vybranom e-shope, je potrebné vypnúť AdBlock vo vašom prehliadači pre našu stránku. Návod na vypnutie je napríklad na adrese https://www.sme.sk/dok/20466299/ako-vypnut-adblock-na-sme-sk-whitelist.

New Retail kúpite na Knihyprekazdeho.sk
Knihyprekazdeho.sk
84,83 €
Skladom (dodanie do 3 dní)

Krátky popis
In the decades since the advent of the shopping mall, shopping has become synonymous with entertainment and the retail store a key player in establishing brand identity. In a growing trend, high-profile architects are designing provocative storefronts and interiors that create an aura of exclusivity, draw in customers, and attract media attention rivaling the goods within. New Retail examines this phenomenon with an overview of 24 of the most innovative retail spaces built around the world in recent years, designed by high-profile international architects as well as smaller cutting-edge firms. Projects in the book include the Carlos Miele store in New York (Asymptote), three stores for Louis Vuitton in New York and Tokyo (Jun Aoki), Selfridges in Birmingham, the UK (Future Systems), two clothing boutiques in Sao Paulo (Isay Weinfeld), the Mandarina Duck store in Paris (NL Architects), and the Mpries Supermarket in Austria (Dominique Perrault), among others. More than 250 color photographs as well as floor plans and site plans showcase the architectural and interior design, lighting, and often experimental materials that create these ultimate retail spaces. For the Selfridges department store, for example, Future Systems clad the building with 15,000 aluminum disks attached to a sprayed concrete surface. In New York, the interior of the Carlos Miele store by Asymptote features a sensual, sculptural white ceiling of molded high-gloss PVC-based material. Each project is accompanied by a 500-to-700-word description that explains the design concept, site, program, and significant building technologies and materials. A general introduction discusses precedents to these projects and current issues in the architecture and design of retail spaces.
Výber kníh autorov Phaidon Press Ltd , Raul A. Barrenche

Zobraziť všetky knihy autora Phaidon Press Ltd, Raul A. Barrenche
Výber kníh vydavateľa Slovart

Zobraziť všetky knihy vydavateľa Slovart
Naše tipy


Myšlienky k sebe samému
Rímska ríša sa na vrchole svojho rozmachu dostávala do čoraz búrlivejších pomerov, keď bola napádaná rôznymi kmeňmi spoza vonkajších hraníc ríše a zároveň v jej vnútri vznikali rozpory medzi samotnými Rimanmi. Marcus Aurelius sa stal cisárom práve v takýchto pohnutých časoch. Väčšiu časť svojej vlády bol nútený prežiť medzi vojskom v odľahlých častiach ríše v bojoch za zachovanie jej celistvosti a v snahe usporiadať pomery po často vznikajúcich rozbrojoch. Životné skúsenosti počas mnohých takto prežitých rokov mu umožnili, aby si v neskoršom čase svojho života vytvoril ucelený pohľad na ľudské bytie a strasti s ním spojené. Je známy ako cisár, ktorý sa výrazne zaujímal o filozofiu, o poznanie ľudskej duše, pričom bol silným zástancom stoicizmu. Marca Aurelia preslávila jednak jeho výnimočná schopnosť udržiavať i počas problematických pomerov celistvosť ríše a riešiť zložité problémy, a tiež jeho filozofické dielo Myšlienky k sebe samému. Dielo napísal v posledných rokoch svojho života a začal ho písať na území Kvádov pri Hrone, teda na území dnešného Slovenska. V Myšlienkach zhŕňa svoje životné skúsenosti a s umiernenosťou sa ponára do úvah o podstate sveta a o jeho princípoch. Okrem vlastných názorov uvádza i množstvo myšlienok iných autorov, čo svedčí o jeho mimoriadne vysokej vzdelanosti. Myšlienky Marca Aurelia sú veľmi pôsobivé a je z nich zrejmé, že ich autor bol znamenitý muž, ktorý sa obdivuhodným spôsobom dokázal zamýšľať nad ľudskou existenciou. Publikáciu dopĺňa úvodná štúdia Miloslava Okála Život a dielo Marca Aurelia.