Píše se rok 1866, prospektor Walter Moody při hledání zlatých
nalezišť zabloudí do odlehlé komunity na západním pobřeží Nového
Zélandu a připlete se do místnosti, v níž sedí dvanáct mužů.
Všechny je spojuje jediná touha: vyřešit řetězec záhadných vražd,
které se v okolí poslední dobou udály. Děj pohánějí děsuplné
události v obskurních kulisách: je zde opiové doupě, zdrogovaná
děvka, přízračná loď duchů, mrtvý opilec, ztracený poklad a mladý
muž, který se beze stopy propadl pod zem. Každá další kapitola
odhaluje střípek vědomostí osvětlujících, co se vlastně v
nepřehledném městečku Hokitica událo. Vyprávění v austenovském
oblouku střídá perspektivy a v uchvacujícím závěru dojdou všechny
záhady vysvětlení. Autorka novátorsky využívá zvěrokruhu a jeho
jednotlivých znamení: každá postava odpovídá jednomu znamení,
odrážejí se v ní vlastnosti danému znamení přisuzované a symbolika
nebeských těles tvoří kostru vyprávění v každé kapitole věnované
jednotlivým protagonistům. Výsledkem je propracovaný nebeský
horoskop, v němž do sebe všechna tělesa bezchybně zapadají a
směřují k řinčivému rozuzlení v hodině dvanácté.
Matematika od autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero je prvým
uceleným konceptom vyučovania matematiky na základnej škole. Na
Slovensku ojedinelý súbor učebníc a pracovných zošitov od jedného
autorského kolektívu pre prvú až deviatu triedu spracovaný v
modernej grafickej úprave. Učebnice aj pracovné zošity sú
spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto
texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz
kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a
organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj
učiteľa práca bavila. Sú napísané tak, aby ich mohli používať
všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku.
Prezentujú matematiku pre každého, môžu podľa nich pracovať výborní
žiaci, ale aj žiaci, ktorým matematika robí ťažkosti. Učebné texty
berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania
poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky...). Používajú jasný a
jednoduchý jazyk, ktorý je blízky súčasnej generácii detí. Učebné
texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel
vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme úlohy od najjednoduchších
až po veľmi zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v
triede. Je v nich veľmi veľa projektov, či už čisto matematických,
alebo začleňujúcich do vyučovania matematiky prierezové témy.
Učebnice a pracovné zošity systematicky a dlhodobo pripravujú
žiakov na Testovanie 5 a Testovanie 9. Sú vhodné aj pre nižšie
ročníky osemročných gymnázií.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...