Moderná edukácia v ošetrovateľstve

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu kúpite v 1 e-shope od 8,37 €

Ak sa vám po kliknutí na tlačidlo "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy vo vybranom e-shope, je potrebné vypnúť AdBlock vo vašom prehliadači pre našu stránku. Návod na vypnutie je napríklad na adrese https://www.sme.sk/dok/20466299/ako-vypnut-adblock-na-sme-sk-whitelist.

Moderná edukácia v ošetrovateľstve kúpite na Gorila.sk
Gorila.sk
8,37 €
Skladom (odoslanie ihneď)

Krátky popis
OBSAH 1 Moderná edukácia v ošetrovateľstve 1.1 Vymedzenie témotvorných pojmov 1.2 Edukácia v ošetrovateľstve 1.3 Edukačná rola sestry 1.4 Determinanty edukácie v ošetrovateľstve 1.5 Edukačný proces v ošetrovateľstve 1.5.1 Prekážky v edukačnom procese 1.6 Význam edukácie v ošetrovateľstve 2 Edukácia pacienta v podpore zdravia 2.1 Definovanie pojmov: zdravie, podpora zdravia, prevencia chorôb, udržiavanie zdravia 2.1.5 Ďalšie významné definície pojmov 2.2 Kompliancia ako rámec podpory zdravia 2.3 Modely zdravia a modely podpory zdravia 3 Edukačné teórie a modely edukácie 3.1 Behaviorálne teórie učenia (klasické a operačné podmieňovanie) 3.2 Kognitívne teórie učenia (modely vyučovania) 3.3 Psychosociálne edukačné modely a teórie 3.4 Metóda humanitnej interpretácie 3.5 Teória rodovej diferenciácie 4 Motivácia v edukácii pacienta 4.1 Definície pojmu motivácia 4.2 Charakteristika a druhy motivácie 4.3 Správanie, motív, potreba 4.4 Incentíva, vonkajšie motivujúce podnety 4.5 Teórie a modely motivácie 4.6 Uspokojovanie potrieb 4.7 Motivácia v edukačnom procese 4.8 Praktické námety na vytváranie a posilňovanie motivácie pacienta 5 Sociálne a multikultúrne aspekty edukácie 5.1 Etnicko-kultúrne aspekty edukácie v ošetrovateľstve 5.2 Demografické faktory a životný štýl v edukácii 5.3 Sociálne charakteristiky – rešpektovanie sociálnej triedy, rodiny a komunity v edukácii 5.4 Očakávania od zdravotnej starostlivosti 6 Posúdenie v edukačnom procese 6.1 Obsah edukačného posúdenia 6.2 Príprava na edukačné posúdenie 6.3 Ako identifikovať deficity vo vedomostiach a zručnostiach 6.4 Realizácia edukačného posúdenia v klinickej praxi 7 Plánovanie, realizácia a hodnotenie edukácie v ošetrovateľstve 7.1 Plánovanie edukácie v ošetrovateľstve 7.2 Realizácia edukácie v ošetrovateľstve 7.3 Hodnotenie edukácie v ošetrovateľstve . 8 Zdroje edukace pacientů na internetu a e-learningové strategie v edukaci pacientů 8.1 Důvody a motivace pro implementaci online edukace pacientů 8.2 E-learning v edukaci pacientů 8.3 Plánování online edukace pacientů 8.4 Druhy online edukačních médií a prostředků pro pacienty 8.5 E-learningové kurzy pro pacienty 8.6 Praktická doporučení pro úpravu studijních materiálů v e-learningovém kurzu 8.7 Rizika e-learningové edukace pacientů 8.8 Budoucnost ICT technologií v edukaci pacientů 9 Edukačné programy v komunite 9.1 Posudzovanie potrieb komunity 9.2 Plánovanie a implementácia edukačných programov 9.3 Modely podpory zdravia pre komunity 9.4 Miesto a prostredie edukácie 9.5 Organizačné formy, metódy a prostriedky edukácie v komunite 9.6 Niektoré programy a projekty na podporu zdravia komunity (národná úroveň) 9.7 Vyhodnotenie edukačných programov 10 Procesuálne riadenie edukácie 10.1 Care management 10.2 Case management 10.3 Caseload management 10.4 Porovnanie systémov caseload management, case management a care management 10.5 Integrácia edukácie do systému case management 10.6 Faktory ovplyvňujúce proces edukácie v rámci systému case management 10.7 Manažment zmeny, hodnotenie efektívnosti edukačného programu, výskum ÚVOD Problematika edukácie v ošetrovateľstve má kľúčové postavenie pri dosahovaní zmien v poznaní a správaní pacientov, rodín a komunít. Pomáha ľuďom mať zdraviu prospešné správanie v ich každodennom živote, posilňuje kompetencie a sebadôveru pacienta a rozvíjanie jeho vlastných schopností. Touto monografiou by sme chceli prispieť k rozšíreniu poznatkov z oblasti edukácie v ošetrovateľstve a podporiť zdravotníckych profesionálov v edukačných aktivitách zameraných na celkové zlepšenie kvality života pacientov, rodín a komunít s pozitívnym efektom na spokojnosť pacientov s ošetrovateľskou starostlivosťou.
Výber kníh vydavateľa Osveta

Zobraziť všetky knihy vydavateľa Osveta
Naše tipy


Myšlienky k sebe samému
Rímska ríša sa na vrchole svojho rozmachu dostávala do čoraz búrlivejších pomerov, keď bola napádaná rôznymi kmeňmi spoza vonkajších hraníc ríše a zároveň v jej vnútri vznikali rozpory medzi samotnými Rimanmi. Marcus Aurelius sa stal cisárom práve v takýchto pohnutých časoch. Väčšiu časť svojej vlády bol nútený prežiť medzi vojskom v odľahlých častiach ríše v bojoch za zachovanie jej celistvosti a v snahe usporiadať pomery po často vznikajúcich rozbrojoch. Životné skúsenosti počas mnohých takto prežitých rokov mu umožnili, aby si v neskoršom čase svojho života vytvoril ucelený pohľad na ľudské bytie a strasti s ním spojené. Je známy ako cisár, ktorý sa výrazne zaujímal o filozofiu, o poznanie ľudskej duše, pričom bol silným zástancom stoicizmu. Marca Aurelia preslávila jednak jeho výnimočná schopnosť udržiavať i počas problematických pomerov celistvosť ríše a riešiť zložité problémy, a tiež jeho filozofické dielo Myšlienky k sebe samému. Dielo napísal v posledných rokoch svojho života a začal ho písať na území Kvádov pri Hrone, teda na území dnešného Slovenska. V Myšlienkach zhŕňa svoje životné skúsenosti a s umiernenosťou sa ponára do úvah o podstate sveta a o jeho princípoch. Okrem vlastných názorov uvádza i množstvo myšlienok iných autorov, čo svedčí o jeho mimoriadne vysokej vzdelanosti. Myšlienky Marca Aurelia sú veľmi pôsobivé a je z nich zrejmé, že ich autor bol znamenitý muž, ktorý sa obdivuhodným spôsobom dokázal zamýšľať nad ľudskou existenciou. Publikáciu dopĺňa úvodná štúdia Miloslava Okála Život a dielo Marca Aurelia.