V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku
konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně
poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena
marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem,
neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům
VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje
nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové
marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách,
specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí.
Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a
strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti
služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní
formy komunikace.
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy Marketing služeb - efektivně a moderně je 14,08 €
Olíviine detstvo bolo poznačené ustavičným cestovaním jej rodičov,
ktorí boli muzikanti a mali kapelu. Pocit rodinnej istoty a
domáceho hniezda preto nikdy nepoznala. Dnes ho zúfalo hľadá v
rodine svojho priateľa Jonáša. Jej plány na pokoj však rýchlo
nabúra jej nový šéf - bývalý spolužiak, ktorého kedysi drsne
odmietla. Netrvá dlho a Olívii je jasné, že bude musieť čeliť
pomste ohrdnutého muža. Do jej života však vstupuje aj ďalší muž,
sympatický, osamelý gentleman, ktorý jej poskytuje to, po čom túži
každá žena, svoju pozornosť. Keď však v pivnici jeho luxusného
sídla objaví bábiku a porozhadzované detské oblečenie, začína v nej
klíčiť podozrenie, že veci nie sú vždy také, ako na prvý pohľad
vyzerajú.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...