Ako byť dobrým manažérom, zvládnuť kompetencie vedúceho
pedagogického zamestnanca a úspešne riadiť zmenu v školskom
prostredí? Publikácia „Manažovanie zmeny v školskom prostredí"
prináša netradičný pohľad na náročné úlohy riadiaceho pedagogického
zamestnanca v procese riadenia zmien na školách a v školských
zariadeniach. Na rozdiel od iných publikácií o riadení v nej
nenájdete poučky a definície, ale príbeh. Prostredníctvom
fiktívneho príbehu novej riaditeľky školy sa stanete účastníkom
rôznych situácií, ktoré musí dobrý manažér v školstve zvládnuť.
Jednotlivé kapitoly publikácie prinášajú odpovede na otázky, ako
zbaviť svojich kolegov strachu zo zmeny, motivovať ich k spolupráci
a vybudovať kvalitný pracovný tím, ako sa stať lídrom a dokázať
priradiť správnu rolu každému členovi tímu, prečo je nevyhnutné mať
vopred definovanú víziu a ako vypracovať stratégiu na jej
dosiahnutie, akú úlohu má v celom procese správna marketingová
stratégia a prečo je dôležité budovať „značku" školy či školského
zariadenia. Cieľom autorky nebolo striktne trvať na jednom postupe
či riešení, ale podnietiť čitateľa, aby si počas čítania tvoril
svoj vlastný príbeh. Aby prichádzal so svojimi vlastnými postupmi a
názormi, ako by on riešil situáciu, a tak začal tvoriť vlastné
strategické plánovanie. Forma spracovania publikácie a jej
zameranie ju predurčujú stať sa praktickou pomôckou pre riaditeľov
škôl a školských zariadení, ako aj pre vedúcich zamestnancov v
školstve. Môže byť však zaujímavým a inšpirujúcim čítaním pre
každého, kto má záujem stať sa vedúcim zamestnancom.
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy Manažovanie zmeny v školskom prostredí je 12,16 €
Matematika od autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero je prvým
uceleným konceptom vyučovania matematiky na základnej škole. Na
Slovensku ojedinelý súbor učebníc a pracovných zošitov od jedného
autorského kolektívu pre prvú až deviatu triedu spracovaný v
modernej grafickej úprave. Učebnice aj pracovné zošity sú
spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto
texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz
kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a
organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj
učiteľa práca bavila. Sú napísané tak, aby ich mohli používať
všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku.
Prezentujú matematiku pre každého, môžu podľa nich pracovať výborní
žiaci, ale aj žiaci, ktorým matematika robí ťažkosti. Učebné texty
berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania
poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky...). Používajú jasný a
jednoduchý jazyk, ktorý je blízky súčasnej generácii detí. Učebné
texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel
vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme úlohy od najjednoduchších
až po veľmi zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v
triede. Je v nich veľmi veľa projektov, či už čisto matematických,
alebo začleňujúcich do vyučovania matematiky prierezové témy.
Učebnice a pracovné zošity systematicky a dlhodobo pripravujú
žiakov na Testovanie 5 a Testovanie 9. Sú vhodné aj pre nižšie
ročníky osemročných gymnázií.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...