Publikácia sa venuje kvalite služieb. Prostredníctvom
štruktúrovaného prístupu prechádza jednotlivými fázami riadenia
služby od jej návrhu až po zlepšovanie služieb. Využitím analýzy
medzier sa postupne odhaľuje poteciál zlyhávania v systéme riadenia
služby. Pri najčastejšie sa vyskytujúcich nedostatkoch sú na
základe výskumu a skúseností odporúčané opatrenia, ktoré je
potrebné vykonať na vytvorenie dobrých predpokladov dosiahnutia
spokojnosti zákazníka a tým aj podnikateľského úspechu organizácie
poskytovateľa služby. Príklady používané v publikácii sú z rôznych
oblastí služieb, ale tak, aby sa preukázali spoločné východiská na
zlepšovanie kvality služieb.
Vlado a Helena, manželia, úplne obyčajní, v úplne bežnom manželstve
s jednou dcérou. Zabezpečení, bez konfliktov, bez lásky.
Spolubývajúci, ktorí zabudli, že kedysi to medzi nimi iskrilo.
Helena si to uvedomuje, no vôbec netuší, čo je potrebné zmeniť, aby
to opäť fungovalo. Vlado zatiaľ žije svojimi hobby a zrejme mu nič
nechýba... Helena sa teda posadí za internet a začne blúdiť a
snívať bez neho. Ako dlho sa dá takto žiť? Až dovtedy, kým vám vaše
dieťa, hoci nevedomky, nastaví reálne zrkadlo. Nie je však už
neskoro niečo si z toho vziať?
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...