Kvalita služieb - trvalá výzva

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu kúpite v 1 e-shope od 19,14 €

Ak sa vám po kliknutí na tlačidlo "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy vo vybranom e-shope, je potrebné vypnúť AdBlock vo vašom prehliadači pre našu stránku. Návod na vypnutie je napríklad na adrese https://www.sme.sk/dok/20466299/ako-vypnut-adblock-na-sme-sk-whitelist.

Kvalita služieb - trvalá výzva kúpite na Gorila.sk
Gorila.sk
19,14 €
Skladom (dodanie do 14 dní)

Krátky popis
Publikácia sa venuje kvalite služieb. Prostredníctvom štruktúrovaného prístupu prechádza jednotlivými fázami riadenia služby od jej návrhu až po zlepšovanie služieb. Využitím analýzy medzier sa postupne odhaľuje poteciál zlyhávania v systéme riadenia služby. Pri najčastejšie sa vyskytujúcich nedostatkoch sú na základe výskumu a skúseností odporúčané opatrenia, ktoré je potrebné vykonať na vytvorenie dobrých predpokladov dosiahnutia spokojnosti zákazníka a tým aj podnikateľského úspechu organizácie poskytovateľa služby. Príklady používané v publikácii sú z rôznych oblastí služieb, ale tak, aby sa preukázali spoločné východiská na zlepšovanie kvality služieb.
Výber kníh vydavateľa EDIS

Zobraziť všetky knihy vydavateľa EDIS
Naše tipy


Zrkadlo
Vlado a Helena, manželia, úplne obyčajní, v úplne bežnom manželstve s jednou dcérou. Zabezpečení, bez konfliktov, bez lásky. Spolubývajúci, ktorí zabudli, že kedysi to medzi nimi iskrilo. Helena si to uvedomuje, no vôbec netuší, čo je potrebné zmeniť, aby to opäť fungovalo. Vlado zatiaľ žije svojimi hobby a zrejme mu nič nechýba... Helena sa teda posadí za internet a začne blúdiť a snívať bez neho. Ako dlho sa dá takto žiť? Až dovtedy, kým vám vaše dieťa, hoci nevedomky, nastaví reálne zrkadlo. Nie je však už neskoro niečo si z toho vziať?