Publikácia sa venuje kvalite služieb. Prostredníctvom
štruktúrovaného prístupu prechádza jednotlivými fázami riadenia
služby od jej návrhu až po zlepšovanie služieb. Využitím analýzy
medzier sa postupne odhaľuje poteciál zlyhávania v systéme riadenia
služby. Pri najčastejšie sa vyskytujúcich nedostatkoch sú na
základe výskumu a skúseností odporúčané opatrenia, ktoré je
potrebné vykonať na vytvorenie dobrých predpokladov dosiahnutia
spokojnosti zákazníka a tým aj podnikateľského úspechu organizácie
poskytovateľa služby. Príklady používané v publikácii sú z rôznych
oblastí služieb, ale tak, aby sa preukázali spoločné východiská na
zlepšovanie kvality služieb.
Metodický materiál k 2. pracovnému zošitu autorov Zuzana a Peter
Bero. Obsahuje výsledky a riešenia úloh doplnené didaktickými
radami a postrehmi autorov. Obsah Desatinné čísla Slovné úlohy
Delenie desatinného čísla prirodzeným číslom Aritmetický priemer
Delenie desatinného čísla desatinným číslom Keď sa delenie nekončí
Krížom - krážom Trojuholník Trojuholníková nerovnosť Vnútorné a
vonkajšie uhly trojuholníka Výška trojuholníka Rozdelenie
trojuholníkov podľa veľkosti strán Konštrukcia trojuholníka, vety o
zhodnosti trojuholníkov Rovnoramenný trojuholník Rovnostranný
trojuholník Krížom - krážom Obsah obdĺžnika a štvorca Keď
štvorčeková sieť stačí Keď štvorčeková sieť nestačí Premeny
jednotiek obsahu Obsah štvorca a obdĺžnika Obsah pravouhlého
trojuholníka Krížom - krážom Objem kocky a kvádra Objem kocky a
kvádra Krížom - krážom Kombinatorika Hľadanie systému Stratégia
riešenia kombinatorických úloh Krížom - krážom
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...