The story of graphic design is one of the most exciting and
important in the history of twentieth century visual culture. From
its roots in the development of printing, graphic design has
evolved as a means of identification, information and promotion to
become a profession and discipline in its own right. This
authoritative documentary history begins with the poster and goes
on to chart the development of graphics in brochures, magazines,
advertising, corporate identity, television and electronic media.It
also discusses technical innovations such as the use of
photography, and the revolutionary impact of digital technologies.
Preserving the author's own original layout, now a typographic and
print design classic, and with over 800 illustrations fully
integrated with the text, this indispensable account is clear,
comprehensive and absorbing. With over 800 illustrations
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy Graphic Design in the Twentieth Century je 18,48 €
Je ťažké nájsť samého seba a na svete je naozaj množstvo ľudí,
ktorí to nikdy nedokážu. Ally d'Apliese sa však rozhodne, že si
nenechá utiecť život pomedzi prsty. Je rozhodnutá zistiť, kým je, a
tak nasmeruje svoju cestu k mrazivému severu, dostala totiž
indíciu, aby jej hľadanie išlo ľahšie. Tou indíciou je životopis
nórskeho hudobného skladateľa, ktorý žil v 19. storočí. Po príchode
do Nórska ju okúzli hudobný svet, ktorý je s jej životom spojený
viac, ako doteraz tušila. Jej osud sa však začne rozmotávať až
vtedy, keď narazí na Annu Ladvik, nie príliš slávnu speváčku, ktorá
vystúpila v prvom predstavení Griegovej legendárnej hudby na motívy
Ibsenovho Peera Gynta. Až vďaka nej začne Ally rozumieť tomu, kým
vlastne je.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...