A Chronology of Film

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu A Chronology of Film aktuálne nie je možné zakúpiť v žiadnom z porovnávaných e-shopov...

Krátky popis
A Chronology of Film presents a fresh perspective on the medium by taking a purely chronological approach to its history, tracing the complex links between technical innovations, social changes and artistic interventions. Organized around a central timeline that charts the development of film from the earliest moving images to the present-day blockbusters, it features key films, together with commentaries and contextual information about the social, political and cultural events of the period in which they were produced. Special feature spreads highlight important technical developments and key practitioners.Covering a wide selection of genres, styles, and directors, it is invaluable as a comprehensive guide to film in all its different forms.
Výber kníh autora neuvedený autor

Zobraziť všetky knihy autora neuvedený autor
Výber kníh vydavateľa Thames & Hudson

Zobraziť všetky knihy vydavateľa Thames & Hudson
Naše tipy


Matematika 5
Matematika od autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero je prvým uceleným konceptom vyučovania matematiky na základnej škole. Na Slovensku ojedinelý súbor učebníc a pracovných zošitov od jedného autorského kolektívu pre prvú až deviatu triedu spracovaný v modernej grafickej úprave. Učebnice aj pracovné zošity sú spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj učiteľa práca bavila. Sú napísané tak, aby ich mohli používať všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku. Prezentujú matematiku pre každého, môžu podľa nich pracovať výborní žiaci, ale aj žiaci, ktorým matematika robí ťažkosti. Učebné texty berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky...). Používajú jasný a jednoduchý jazyk, ktorý je blízky súčasnej generácii detí. Učebné texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme úlohy od najjednoduchších až po veľmi zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v triede. Je v nich veľmi veľa projektov, či už čisto matematických, alebo začleňujúcich do vyučovania matematiky prierezové témy. Učebnice a pracovné zošity systematicky a dlhodobo pripravujú žiakov na Testovanie 5 a Testovanie 9. Sú vhodné aj pre nižšie ročníky osemročných gymnázií.