Táto knižná publikácia sa zaoberá komplexnou analýzou koncepcie
vytvorenia spoločnej európskej armády s definovaným poslaním a
úlohami. Autor detailne skúma rôzne aspekty jej vzniku, štruktúry a
fungovania, vrátane predstavy o vzorovom modeli, výcviku, nasadenia
a hlboko analyzuje motivačné faktory pri nábore. Ďalej sa
publikácia venuje aktuálnej problematike bezpečnosti na školách a
navrhuje riešenia pre jej stabilizáciu. Okrem toho sa zaoberá aj
vzdelávaním v oblasti bezpečnosti a jeho väzbou na nábor do
bezpečnostných zložiek, pričom poukazuje na nedostatky existujúcich
systémov a ponúka ich realistické riešenia. Kniha je výsledkom
takmer dvadsaťročného zhromažďovania dát a skúseností od širokého
spektra respondentov z rôznych oblastí od bývalých vojakov,
policajtov až po učiteľov, žiakov, rodičov a bežných občanov. Vďaka
tomuto unikátnemu prístupu prináša publikácia komplexný pohľad na
problematiku budúcnosti európskej bezpečnosti a jej potenciálnych
riešení. Kniha je venovaná všetkým ľuďom, ktorí sa danými témami a
otázkami zaoberajú. „Aj malá elitná armáda o sile zhruba 10 000
mužov môže byť inšpiráciou pre vytvorenie veľkej elitnej armády o
sile napríklad 500 000 mužov“.
Matematika od autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero je prvým
uceleným konceptom vyučovania matematiky na základnej škole. Na
Slovensku ojedinelý súbor učebníc a pracovných zošitov od jedného
autorského kolektívu pre prvú až deviatu triedu spracovaný v
modernej grafickej úprave. Učebnice aj pracovné zošity sú
spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto
texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz
kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a
organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj
učiteľa práca bavila. Sú napísané tak, aby ich mohli používať
všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku.
Prezentujú matematiku pre každého, môžu podľa nich pracovať výborní
žiaci, ale aj žiaci, ktorým matematika robí ťažkosti. Učebné texty
berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania
poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky...). Používajú jasný a
jednoduchý jazyk, ktorý je blízky súčasnej generácii detí. Učebné
texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel
vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme úlohy od najjednoduchších
až po veľmi zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v
triede. Je v nich veľmi veľa projektov, či už čisto matematických,
alebo začleňujúcich do vyučovania matematiky prierezové témy.
Učebnice a pracovné zošity systematicky a dlhodobo pripravujú
žiakov na Testovanie 5 a Testovanie 9. Sú vhodné aj pre nižšie
ročníky osemročných gymnázií.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...