Etnocentricky zamerané marketingové stratégie

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu kúpite v 1 e-shope od 19,92 €

Ak sa vám po kliknutí na tlačidlo "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy vo vybranom e-shope, je potrebné vypnúť AdBlock vo vašom prehliadači pre našu stránku. Návod na vypnutie je napríklad na adrese https://www.sme.sk/dok/20466299/ako-vypnut-adblock-na-sme-sk-whitelist.

Etnocentricky zamerané marketingové stratégie kúpite na Gorila.sk
Gorila.sk
19,92 €
Skladom (dodanie do 14 dní)

Krátky popis
Monografia s názvom Etnocentricky zamerané marketingové stratégie predstavuje jedinečnú knihu, ktorá sa venuje etnocentrickému správaniu spotrebiteľov na Slovensku. V úvode prezentuje vybrané modely spotrebiteľského spávania. To tvorí východisko pre časť zaoberajúcu sa entnocentrickým správaním spotrebiteľa a vplyvom krajiny pôvodu produktu na jeho výber. Jadro výskumu prezentuje výsledky získané pomocou metódy CETSCALE, aplikovanej na slovenské podmienky. Na základe toho autori prezentujú návrhy a odporúčania zamerané na tvorbu marketingových stratégií podnikov s akcentom na etnocentrické správanie spotrebiteľov, výsledkom ktorého bude vyššia preferencia domácich produktov.
Výber kníh autora Kolektív

Zobraziť všetky knihy autora Kolektív
Výber kníh vydavateľa Belianum

Zobraziť všetky knihy vydavateľa Belianum
Naše tipy


Tieňová sestra (Sedem sestier 3)
Ďalší príbeh z rodinnej ságy Sedem sestier. V tretej časti série je hlavnou hrdinkou Star d’Apliese. Plachá, submisívna dievčina, ktorá celý život žije v tieni svojej sestry Cece. Podobne, ako ostatné adoptívne dcéry svojho nevlastného otca, dostáva indíciu, aby hľadala svoj pôvod. Star dostáva adresu istého londýnskeho kníhkupectva a tiež meno, na ktoré sa tam má spýtať – Flora MacNicholová. Pátranie po svojich predkoch Star zavedú do prekrásneho panského sídla v Kente a nádhernej Jazernej oblasti. Až tu sa Star pomaličky začne dostávať zo svojej ulity a otvára svoju dušu aj srdce pocitom, ktoré dovtedy nikdy nepoznala.