Monografia s názvom Etnocentricky zamerané marketingové stratégie
predstavuje jedinečnú knihu, ktorá sa venuje etnocentrickému
správaniu spotrebiteľov na Slovensku. V úvode prezentuje vybrané
modely spotrebiteľského spávania. To tvorí východisko pre časť
zaoberajúcu sa entnocentrickým správaním spotrebiteľa a vplyvom
krajiny pôvodu produktu na jeho výber. Jadro výskumu prezentuje
výsledky získané pomocou metódy CETSCALE, aplikovanej na slovenské
podmienky. Na základe toho autori prezentujú návrhy a odporúčania
zamerané na tvorbu marketingových stratégií podnikov s akcentom na
etnocentrické správanie spotrebiteľov, výsledkom ktorého bude
vyššia preferencia domácich produktov.
Ďalší príbeh z rodinnej ságy Sedem sestier. V tretej časti série je
hlavnou hrdinkou Star d’Apliese. Plachá, submisívna dievčina, ktorá
celý život žije v tieni svojej sestry Cece. Podobne, ako ostatné
adoptívne dcéry svojho nevlastného otca, dostáva indíciu, aby
hľadala svoj pôvod. Star dostáva adresu istého londýnskeho
kníhkupectva a tiež meno, na ktoré sa tam má spýtať – Flora
MacNicholová. Pátranie po svojich predkoch Star zavedú do
prekrásneho panského sídla v Kente a nádhernej Jazernej oblasti. Až
tu sa Star pomaličky začne dostávať zo svojej ulity a otvára svoju
dušu aj srdce pocitom, ktoré dovtedy nikdy nepoznala.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...