Etnocentricky zamerané marketingové stratégie

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu kúpite v 1 e-shope od 19,92 €

Ak sa vám po kliknutí na tlačidlo "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy vo vybranom e-shope, je potrebné vypnúť AdBlock vo vašom prehliadači pre našu stránku. Návod na vypnutie je napríklad na adrese https://www.sme.sk/dok/20466299/ako-vypnut-adblock-na-sme-sk-whitelist.

Etnocentricky zamerané marketingové stratégie kúpite na Gorila.sk
Gorila.sk
19,92 €
Skladom (dodanie do 14 dní)

Krátky popis
Monografia s názvom Etnocentricky zamerané marketingové stratégie predstavuje jedinečnú knihu, ktorá sa venuje etnocentrickému správaniu spotrebiteľov na Slovensku. V úvode prezentuje vybrané modely spotrebiteľského spávania. To tvorí východisko pre časť zaoberajúcu sa entnocentrickým správaním spotrebiteľa a vplyvom krajiny pôvodu produktu na jeho výber. Jadro výskumu prezentuje výsledky získané pomocou metódy CETSCALE, aplikovanej na slovenské podmienky. Na základe toho autori prezentujú návrhy a odporúčania zamerané na tvorbu marketingových stratégií podnikov s akcentom na etnocentrické správanie spotrebiteľov, výsledkom ktorého bude vyššia preferencia domácich produktov.
Výber kníh autora Kolektív

Zobraziť všetky knihy autora Kolektív
Výber kníh vydavateľa Belianum

Zobraziť všetky knihy vydavateľa Belianum
Naše tipy


Malý princ s autorovými kresbami, 14.vyd.
Pôvabná knižka nielen pre deti, ale pre všetkých, ktorí chcú deťom porozumieť. Toto dielko dosiahlo svetový úspech a patrí do zlatého fondu svetovej literatúry. Jeho hodnota a krása nespočíva len v peknom rozprávkovom príbehu, ale hlavne v myšlienkach, ktoré ako vzácne kamienky vytvárajú obraz ľudských vlastností... Saint-Exupéry svoju knižku s čistým detským pohľadom na svet venoval najlepšiemu priateľovi. Veď všetci dospelí boli najprv deťmi. Ale máloktorý z nich sa na to pamätá.