Monografia s názvom Etnocentricky zamerané marketingové stratégie
predstavuje jedinečnú knihu, ktorá sa venuje etnocentrickému
správaniu spotrebiteľov na Slovensku. V úvode prezentuje vybrané
modely spotrebiteľského spávania. To tvorí východisko pre časť
zaoberajúcu sa entnocentrickým správaním spotrebiteľa a vplyvom
krajiny pôvodu produktu na jeho výber. Jadro výskumu prezentuje
výsledky získané pomocou metódy CETSCALE, aplikovanej na slovenské
podmienky. Na základe toho autori prezentujú návrhy a odporúčania
zamerané na tvorbu marketingových stratégií podnikov s akcentom na
etnocentrické správanie spotrebiteľov, výsledkom ktorého bude
vyššia preferencia domácich produktov.
Dlhoočakávané finále jednej z najúspešnejších fantasy sérií,
závislosti, ktorej prepadli čitatelia po celom svete, Trón zo skla!
Aelin Galathynius sa zaprisahala, že zachráni svoj ľud, aj keď
cena, ktorú za to treba zaplatiť, je nepredstaviteľne vysoká. Keď
ju kráľovná férov Maeve uväzní v starodávnej železnej truhle a
niekoľko mesiacov mučí, jedinou nádejou na prežitie je len Aelinina
ohnivá vôľa a strašná istota, že ak ju Maeve zlomí, bude to
znamenať skazu pre jej milovaných. S každým ďalším dňom však jej
pevné odhodlanie nepoddať sa čoraz viac slabne... Kým je Aelin v
zajatí, jej priateľov a spojencov osud zaveje na všetky svetové
strany. Niektoré putá sa posilnia, iné sa spretŕhajú naveky. A keď
sa ich cesty znovu spoja, všetci musia bojovať, ak Erilea nemá
padnúť. V napínavom záverečnom diele svetového bestselleru od Sarah
J. Maas bude musieť Aelin zviesť posledný, najťažší boj pre
záchranu seba samej – a pre prísľub lepšieho sveta.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...