Copy Paste

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu kúpite v 1 e-shope od 47,45 €

Ak sa vám po kliknutí na tlačidlo "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy vo vybranom e-shope, je potrebné vypnúť AdBlock vo vašom prehliadači pre našu stránku. Návod na vypnutie je napríklad na adrese https://www.sme.sk/dok/20466299/ako-vypnut-adblock-na-sme-sk-whitelist.

Copy Paste kúpite na Knihyprekazdeho.sk
Knihyprekazdeho.sk
47,45 €
Skladom (dodanie do 3 dní)

Krátky popis
Books about advertising are, more often than not, supposed to act as sources of inspiration. Copy Paste daringly takes the opposite tack.&,nbsp, It is not that the hoards of adverts compiled here are lacking in artistic merit. Au Contraire! The showcased advertisements have been presented at major industry conferences and have won prestigious awards. Another common trait among the campaigns that Copy Paste presents is that all of them are reproductions. Whether that is the result of deliberate plagiarism or unlucky coincidence remains an open question. Copy Paste provides the images and allows the reader to make the judgment call.&,nbsp, A visual lesson in originality: selected campaigns possess unique hashtags that allow readers to interact with Joe la Pompe’s extensive research, cast their opinion online, and make their own judgements.Copy Paste, Joe la Pompe’s third book, campaigns for more creativity. Through over six hundred ad campaigns featuring under three hundred original concepts, the volume begs the question: coincidence, phenomenon, or shameless plagiarism? To decide, you will have to read it – at least twice.For nearly 20 years, Joe la Pompe has pursued a passion for uncovering identical adverts that flaunt identical ideas and concepts, but that originate from different countries and periods. Joe la Pompe brings them face to face in the most simple and possible striking way. Working undercover with the help of his iconic mask, today, he is the world’s best known “copycat hunter”. The French blogger is followed by advertisers from around the world who love his revelations though their admiration may swiftly change to bitterness once he catches them.
Výber kníh autorov Die Gestalten Verlag , Joe la Pompe

Zobraziť všetky knihy autora Die Gestalten Verlag, Joe la Pompe
Výber kníh vydavateľa Slovart

Zobraziť všetky knihy vydavateľa Slovart
Naše tipy


Myšlienky k sebe samému
Rímska ríša sa na vrchole svojho rozmachu dostávala do čoraz búrlivejších pomerov, keď bola napádaná rôznymi kmeňmi spoza vonkajších hraníc ríše a zároveň v jej vnútri vznikali rozpory medzi samotnými Rimanmi. Marcus Aurelius sa stal cisárom práve v takýchto pohnutých časoch. Väčšiu časť svojej vlády bol nútený prežiť medzi vojskom v odľahlých častiach ríše v bojoch za zachovanie jej celistvosti a v snahe usporiadať pomery po často vznikajúcich rozbrojoch. Životné skúsenosti počas mnohých takto prežitých rokov mu umožnili, aby si v neskoršom čase svojho života vytvoril ucelený pohľad na ľudské bytie a strasti s ním spojené. Je známy ako cisár, ktorý sa výrazne zaujímal o filozofiu, o poznanie ľudskej duše, pričom bol silným zástancom stoicizmu. Marca Aurelia preslávila jednak jeho výnimočná schopnosť udržiavať i počas problematických pomerov celistvosť ríše a riešiť zložité problémy, a tiež jeho filozofické dielo Myšlienky k sebe samému. Dielo napísal v posledných rokoch svojho života a začal ho písať na území Kvádov pri Hrone, teda na území dnešného Slovenska. V Myšlienkach zhŕňa svoje životné skúsenosti a s umiernenosťou sa ponára do úvah o podstate sveta a o jeho princípoch. Okrem vlastných názorov uvádza i množstvo myšlienok iných autorov, čo svedčí o jeho mimoriadne vysokej vzdelanosti. Myšlienky Marca Aurelia sú veľmi pôsobivé a je z nich zrejmé, že ich autor bol znamenitý muž, ktorý sa obdivuhodným spôsobom dokázal zamýšľať nad ľudskou existenciou. Publikáciu dopĺňa úvodná štúdia Miloslava Okála Život a dielo Marca Aurelia.