Masamichi Katayama's Wonderwall studio combines a truly Asian
approach to retail with a global outlook that has resulted in
worldwide success and influence. Wonderwall's East meets West
approach to retail design has produced influential successes like
UNIQLO, the Diesel flagship store, and the futuristic innards of
Intersect by Lexus. The design house is based in Tokyo, with a
scope and inspiration unbound by geographic borders. The bold
unconstrained approach brings conventional visual branding into
question and infuses new life into existing concepts. A colorful
Asian take on retail design and Katayama s admitted obsession with
cuboid forms blend to successfully form design spaces that visually
display branding. Wonderwall Case Studies gathers these projects
for an inside look at what makes their designs succeed.
Vlado a Helena, manželia, úplne obyčajní, v úplne bežnom manželstve
s jednou dcérou. Zabezpečení, bez konfliktov, bez lásky.
Spolubývajúci, ktorí zabudli, že kedysi to medzi nimi iskrilo.
Helena si to uvedomuje, no vôbec netuší, čo je potrebné zmeniť, aby
to opäť fungovalo. Vlado zatiaľ žije svojimi hobby a zrejme mu nič
nechýba... Helena sa teda posadí za internet a začne blúdiť a
snívať bez neho. Ako dlho sa dá takto žiť? Až dovtedy, kým vám vaše
dieťa, hoci nevedomky, nastaví reálne zrkadlo. Nie je však už
neskoro niečo si z toho vziať?
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...