Customer EXperience (CEX) is hot! Nowadays it gets harder and
harder for companies to be distinctive by the products they offer.
So it is key to stand out in the services offered in addition to
these product. A focus on the customer experience is needed. A lot
of companies realize this, but only few manage to be successful.
They understand the theory and the process to get there, but what
they lack are concrete tools to bring the theory into practice.‘CEX
SELLS’ is the inspiration book for companies that want to deliver
distinctive customer experiences in order to achieve their business
objectives. Beate van Dongen Crombags and Deborah Wietzes discuss
the various ingredients needed to deliver perfect customer
experiences. Ingredients to define and design the optimal
experience, but they also describe what is needed in the
organization to be able to deliver and manage that desired
experience. They show how front-runners world-wide have optimized
their customer experience, and what other companies should learn
from that. A book that will definitively inspire you to improve
your own customer experience!
Vlado a Helena, manželia, úplne obyčajní, v úplne bežnom manželstve
s jednou dcérou. Zabezpečení, bez konfliktov, bez lásky.
Spolubývajúci, ktorí zabudli, že kedysi to medzi nimi iskrilo.
Helena si to uvedomuje, no vôbec netuší, čo je potrebné zmeniť, aby
to opäť fungovalo. Vlado zatiaľ žije svojimi hobby a zrejme mu nič
nechýba... Helena sa teda posadí za internet a začne blúdiť a
snívať bez neho. Ako dlho sa dá takto žiť? Až dovtedy, kým vám vaše
dieťa, hoci nevedomky, nastaví reálne zrkadlo. Nie je však už
neskoro niečo si z toho vziať?
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...