The Worlds of Wonder : Experience design for curious people

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu kúpite v 1 e-shope od 36,05 €

Ak sa vám po kliknutí na tlačidlo "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy vo vybranom e-shope, je potrebné vypnúť AdBlock vo vašom prehliadači pre našu stránku. Návod na vypnutie je napríklad na adrese https://www.sme.sk/dok/20466299/ako-vypnut-adblock-na-sme-sk-whitelist.

The Worlds of Wonder : Experience design for curious people kúpite na Knihyprekazdeho.sk
Knihyprekazdeho.sk
36,05 €
Skladom (dodanie do 3 dní)

Krátky popis
Experience Design, the enterprise of creating immersive worlds around people seems to be the biggest star in todays marketing firmament. No other medium is more promising in connecting people to stories, places and ideas. What is the story behind this movement? How did it evolve and what is the best way of navigating in this sector? In this revealing book, two pioneers reconstruct the past 25 years, showing how constructed experience came to be central in our lives. They arrive at an original conclusion: immersive experience design is not just the latest new media extension. It is related to our way of being, of finding our way in life. When used in the right way, it serves as an instrument for massive, multi agent change. The Art of Wonder not only gives a thorough analysis of the psychological foundations of Experience Design and its rise into cultural and commercial realms, it also provides practical tips for how to build engaging worlds for your audiences. Larded with the light hearted history of their own XD-firm, one gets more than a feel for this way of work. From museums to theme parks and from A-brands to governments, Experience Design (XD) is paramount in today’s creative industry. Imagination is becoming the ultimate canvas for connecting people to brands, stories, and places. It will be of interest to all students and professionals active in experience design, including their bosses and clients. Since the book contains a first person account of discovering what XD is, it will function as a companion for designers and senior managers alike, since a growing segment of todays’ bigger organizations launches experiential marketing initiatives, posing new questions to their Marketing &,amp, Communication departments.

Zobraziť všetky knihy autora Bis Publishers, Stan Boshouwers, Erik Bär
Výber kníh vydavateľa Slovart

Zobraziť všetky knihy vydavateľa Slovart
Naše tipy


Outlander 3 - Moreplavec
V treťom diely série OUTLANDER sa dozvedáme, že Jamiemu Fraserovi sa ani pri všetkej snahe nepodarilo zahynúť na bojisku pri Cullodene. Nie je z toho nadšený. V dvadsiatom storočí je Claire síce šokovaná z odhalenia, že Jamie prežil, ale rovnako je aj nadšená. Spoznávame Jamieho príbeh, ako postupne plynie, keď sa pokúša pozliepať život z čiastočiek svojej duše aj svojej krajiny, ktoré zostali, a z Clairinho krátkeho opisu spoznáme uplynulých dvadsať rokov po tom, čo ho opustila v Cullodene. Roger MacKenzie a Brianna (Clairina a Jamieho dcéra) si k sebe nachádzajú cestu počas spoločného pátrania útržkami minulosti a tvrdošijne hľadajú stopy po Jamiem Fraserovi. Dokážu ho nájsť? A ak sa im to podarí, vráti sa Claire k nemu? A ak sa vráti... čo bude potom? Úprimne? Asi by bolo jednoduchšie opísať, čo sa nestalo, ako to, čo sa stalo. Príbeh plynie od duchov Samhainu v Škótskej Vysočine až k uliciam a nevestincom Edinburghu, k šírošírym diaľavám na mori a dobrodružstvám v Západnej Indii. Kníhtlač, vlastizrada, vražda, vúdú, čínsky fetišizmus nôh, únos, korytnačia polievka a mnoho iného. Ale za tým všetkým stojí jediná Jamieho otázka: „Sassenach, prijmeš ma takého, aký som, a riskneš všetko pre muža, ktorého si kedysi poznala?“