Now, more than ever, your brand is either loved - or it's noise. In
a world defined by digital products and immediate gratification,
how can your brand stand out? When consumers can easily have
anything, how can your brand be the one thing they can't live
without?To rise to this challenge, brands must shape not just what
consumers buy, but how they act, feel and connect. This requires a
new perspective, one that goes beyond business and into the
fundamentals of human behaviour.Branding that Means Business
combines the latest business thinking with psychology, sociology,
and anthropology to show that a brand can't serve a business unless
it connects with people. Equipped with these human-based
perspectives, you'll have the tools to create, enhance and
distinguish your brand in new and impactful ways - and make it a
must-have in the minds and lives of your consumers.
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy Branding that Means Business je 14,20 €
Je ťažké nájsť samého seba a na svete je naozaj množstvo ľudí,
ktorí to nikdy nedokážu. Ally d'Apliese sa však rozhodne, že si
nenechá utiecť život pomedzi prsty. Je rozhodnutá zistiť, kým je, a
tak nasmeruje svoju cestu k mrazivému severu, dostala totiž
indíciu, aby jej hľadanie išlo ľahšie. Tou indíciou je životopis
nórskeho hudobného skladateľa, ktorý žil v 19. storočí. Po príchode
do Nórska ju okúzli hudobný svet, ktorý je s jej životom spojený
viac, ako doteraz tušila. Jej osud sa však začne rozmotávať až
vtedy, keď narazí na Annu Ladvik, nie príliš slávnu speváčku, ktorá
vystúpila v prvom predstavení Griegovej legendárnej hudby na motívy
Ibsenovho Peera Gynta. Až vďaka nej začne Ally rozumieť tomu, kým
vlastne je.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...