Publikácia Bankový marketing zjednodušenou formou prezentuje
existujúce princípy a špecifiká bankového marketingu a dopĺňa ich o
aktuálne poznatky, reflektujúc pritom podmienky slovenského trhu. V
úvodných kapitolách sa venuje vývoju bankovníctva na Slovensku a
vymedzení vzťahov medzi finančným trhom, bankovníctvom a bankovým
marketingom. Následne ponúka prehľad o hlavných segmentoch na
bankovom trhu, ako aj o základných prvkoch marketingového mixu,
ďalej plynulo prechádza problematikou budovania a riadenia vzťahov
so zákazníkmi a významu zákazníckej skúsenosti, čím sa dá
nahliadnuť na „nové“ bankovníctvo i jeho potenciálnych disruptorov
(narušiteľov). V závere sa zamýšľa nad spoločenskou zodpovednosťou
bánk i bankového marketingu. Publikácia je určená primárne
zainteresovanej odbornej verejnosti, ktorá má záujem o problematiku
bankového marketingu.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...