Backstage Talks je nezávislý časopis o dizajne a biznise plný
úprimných rozhovorov so svetovými kreatívcami, stratégmi aj
teoretikmi. Keďže vychádza len raz za rok, je stvorený na to, aby
sa mohol čítať pomaly, zostal dlhodobo relevantný a priniesol
čitateľom hodnotné myšlienky a tipy kedykoľvek naň siahnu. Nemal by
chýbať v poličke žiadneho kreatívneho lídra, dizajnéra, marketéra,
manažéra, ani fanúšika dizajnu. V tomto čísle zistíte, okrem iného,
prečo Oliviero Toscani tvrdí, že reklama je mŕtva. Peter Biľak
prezradí, prečo je pri predaji písma najdôležitejšia trpezlivosť.
Illustrátorka Malika Favre hovorí, ako si strážiť svoj voľný čas,
keď pracujete na voľnej nohe a dizajnaérka Astrid Stavro zas o tom,
ako nás ekonomické krízy môžu prinútiť, aby sme sa stali
kreatívnejšími a vynaliezavejšími, a Erik Kessels o úprimnosti,
irónii a zámernej nedokonalosti.
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy Backstage Talks 2 - Kolektív autorov je 11,40 €
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...