A *New* Program for Graphic Design is the first Communication
Design textbook expressly of and for the 21st century. Synthesizing
the pragmatic with the experimental, this volume builds upon mid-
to late-20th-century pedagogical models to convey advanced
principles of contemporary design in an understandable form for
students of all levels. David Reinfurt, a graphic designer, writer,
educator and one half of design collaboration Dexter Sinister, has
developed a graphic design curriculum at Princeton University in
which three courses provide a broad and comprehensive introduction
to the field for undergraduate students coming from a range of
other disciplines.These courses Typography, Gestalt and Interface
are the foundation of this book. Through a series of in-depth
historical case studies (from Benjamin Franklin to the Macintosh
computer) and assignments that progressively build in complexity, A
*New* Program for Graphic Design serves as a practical guide for
designers looking to understand and shape the increasingly
networked world of information and design. As a cofounder of O-R-G
inc.(2000), Dexter Sinister (2006) and The Serving Library (2012),
graphic designer and teacher David Reinfurt (born 1971) has been
involved in several studios and collectives that have reimagined
graphic design, publishing and archiving in the 21st century. His
work is included in the collections of the Walker Art Center, the
Whitney Museum of American Art, the Cooper Hewitt National Design
Museum and the Museum of Modern Art, but can also be accessed on a
daily basis: he was the lead designer for the New York City MTA
Metrocard vending machine interface, still in use today. Reinfurt
teaches at Princeton University.
Matematika od autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero je prvým
uceleným konceptom vyučovania matematiky na základnej škole. Na
Slovensku ojedinelý súbor učebníc a pracovných zošitov od jedného
autorského kolektívu pre prvú až deviatu triedu spracovaný v
modernej grafickej úprave. Učebnice aj pracovné zošity sú
spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto
texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz
kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a
organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj
učiteľa práca bavila. Sú napísané tak, aby ich mohli používať
všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku.
Prezentujú matematiku pre každého, môžu podľa nich pracovať výborní
žiaci, ale aj žiaci, ktorým matematika robí ťažkosti. Učebné texty
berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania
poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky...). Používajú jasný a
jednoduchý jazyk, ktorý je blízky súčasnej generácii detí. Učebné
texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel
vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme úlohy od najjednoduchších
až po veľmi zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v
triede. Je v nich veľmi veľa projektov, či už čisto matematických,
alebo začleňujúcich do vyučovania matematiky prierezové témy.
Učebnice a pracovné zošity systematicky a dlhodobo pripravujú
žiakov na Testovanie 5 a Testovanie 9. Sú vhodné aj pre nižšie
ročníky osemročných gymnázií.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...