‘And now, Katy, it's your turn. Tell us what you're going to be
when you grow up.’ ‘I’m not sure about what I’ll be,’ replied Katy,
‘beautiful, of course, and good if I can. That’s what I’d like to
be. But now I’ll tell you what I mean to do...’ Tomboyish Katy Carr
is tall, gangling and full of mischief. Constantly scheming and
playing with her brothers and sisters, 12-year-old Katy dreams that
one day she will be ‘beautiful and beloved, and amiable as an
angel’. But goodness and obedience don’t come easily to Katy, who
has promised to be a good stand-in mother to her younger siblings
but finds it difficult to stick to her word. When her bedridden
cousin Helen comes to stay, Katy becomes enchanted with her as the
living embodiment of goodness and light. On the day Helen leaves,
Katy devotes herself to be a shining example of Helen’s behaviour.
But quickly the best of intentions go awry, and a day of mischief
ends in an accident: a serious fall from a swing that seems to
threaten Katy’s grand hopes for the future. But by focusing on the
good humour and strength she witnessed in Helen, Katy eventually
learns to overcome her difficulties in the ‘School of Pain’, and to
practice strength, patience, and hope. Originally published in
1872, and often paired with ‘The Secret Garden’ and ‘Pollyanna’,
‘What Katy Did’ is the classic American tale of childhood, love,
hope and ‘doing good’.&,nbsp,
Matematika od autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero je prvým
uceleným konceptom vyučovania matematiky na základnej škole. Na
Slovensku ojedinelý súbor učebníc a pracovných zošitov od jedného
autorského kolektívu pre prvú až deviatu triedu spracovaný v
modernej grafickej úprave. Učebnice aj pracovné zošity sú
spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto
texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz
kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a
organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj
učiteľa práca bavila. Sú napísané tak, aby ich mohli používať
všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku.
Prezentujú matematiku pre každého, môžu podľa nich pracovať výborní
žiaci, ale aj žiaci, ktorým matematika robí ťažkosti. Učebné texty
berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania
poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky...). Používajú jasný a
jednoduchý jazyk, ktorý je blízky súčasnej generácii detí. Učebné
texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel
vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme úlohy od najjednoduchších
až po veľmi zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v
triede. Je v nich veľmi veľa projektov, či už čisto matematických,
alebo začleňujúcich do vyučovania matematiky prierezové témy.
Učebnice a pracovné zošity systematicky a dlhodobo pripravujú
žiakov na Testovanie 5 a Testovanie 9. Sú vhodné aj pre nižšie
ročníky osemročných gymnázií.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...