Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov sa od svojho
prvého vydania stala klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých
zaujíma populárna psychológia. Autor, svetovo uznávaný odborník, na
konkrétnych príkladoch z médií, reklamy, politiky, predajných
stratégií známych firiem, či dokonca armády a siekt, dopodrobna
rozoberá každú „zbraň vplyvu“ – princíp ovplyvňovania či
presviedčania, ktorému máme tendencie pri svojom rozhodovaní
podľahnúť alebo mu automaticky prispôsobiť svoje správanie či
uvažovanie. Následne dáva návod na to, ako tieto princípy využiť vo
svoj prospech alebo naopak – ako sa voči nim obrniť. Kniha Vplyv sa
tak stáva výbornou príručkou nielen pre pracovníkov v oblastiach
marketingu, reklamy či obchodu, ale aj pre spotrebiteľov, klientov
a zákazníkov. Bola preložená do 26 jazykov a teraz po prvýkrát
vychádza aj v slovenčine.
Je ťažké nájsť samého seba a na svete je naozaj množstvo ľudí,
ktorí to nikdy nedokážu. Ally d'Apliese sa však rozhodne, že si
nenechá utiecť život pomedzi prsty. Je rozhodnutá zistiť, kým je, a
tak nasmeruje svoju cestu k mrazivému severu, dostala totiž
indíciu, aby jej hľadanie išlo ľahšie. Tou indíciou je životopis
nórskeho hudobného skladateľa, ktorý žil v 19. storočí. Po príchode
do Nórska ju okúzli hudobný svet, ktorý je s jej životom spojený
viac, ako doteraz tušila. Jej osud sa však začne rozmotávať až
vtedy, keď narazí na Annu Ladvik, nie príliš slávnu speváčku, ktorá
vystúpila v prvom predstavení Griegovej legendárnej hudby na motívy
Ibsenovho Peera Gynta. Až vďaka nej začne Ally rozumieť tomu, kým
vlastne je.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...