Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov sa od svojho
prvého vydania stala klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých
zaujíma populárna psychológia. Autor, svetovo uznávaný odborník, na
konkrétnych príkladoch z médií, reklamy, politiky, predajných
stratégií známych firiem, či dokonca armády a siekt, dopodrobna
rozoberá každú „zbraň vplyvu“ – princíp ovplyvňovania či
presviedčania, ktorému máme tendencie pri svojom rozhodovaní
podľahnúť alebo mu automaticky prispôsobiť svoje správanie či
uvažovanie. Následne dáva návod na to, ako tieto princípy využiť vo
svoj prospech alebo naopak – ako sa voči nim obrniť. Kniha Vplyv sa
tak stáva výbornou príručkou nielen pre pracovníkov v oblastiach
marketingu, reklamy či obchodu, ale aj pre spotrebiteľov, klientov
a zákazníkov. Bola preložená do 26 jazykov a teraz po prvýkrát
vychádza aj v slovenčine.
V roce 1997 zažil Richard Bartlett posun ve vnímání, který dal
celému jeho životu nový směr. Zjistil, že slabý dotek spojený s
cíleným záměrem stačí na to, aby jeho klienti znovu nabyli
fyzickou, duševní, a dokonce i duchovní rovnováhu. Výsledky byly
zcela mimořádné – a stále se vzpírají logice. Dr. Bartlett čerpá ze
zdrojů kvantové fyziky a jeho cílem je poskytnout nástroje, naději
a přímou a osobní transformaci komukoliv, kdo je otevřen novým
vjemům.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...