What does it mean? Is it really art? Why does it cost so much?
While these questions are perpetually asked about contemporary art,
they are not the questions that E. H. Gombrich set out to answer in
his seminal book The Story of Art.Contemporary art is very
different from what came before. From the 1960s, where Gombrich's
account concludes, artists began to abandon traditional forms of
art and started to make work that questioned art's very definition.
This is where Godfrey picks up the story.Developments in
contemporary art have followed no straightforward line of progress
or sequence of movements. Recognizing this, Tony Godfrey creates a
narrative from a series of often dramatic creative conflicts and
arguments around what art is or should be. From object versus
sculpture and painting versus conceptual to local versus global,
gallery versus wider world, The Story of Contemporary Art traces a
history in terms of drastic changes in social and political life
over the last sixty years.How do we experience being human in a
world that seems to change so quickly? In exploring art's
relationship to this question, Godfrey asserts that multiple voices
must be heard: critics, theorists, curators and collectors, but
also audiences and artists themselves. Key to the book is the story
of how a perception that art was made almost exclusively by white
men from North America and Western Europe has been radically
overturned. Compelling and intelligent, but never academic, this
book tells us how.
Matematika od autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero je prvým
uceleným konceptom vyučovania matematiky na základnej škole. Na
Slovensku ojedinelý súbor učebníc a pracovných zošitov od jedného
autorského kolektívu pre prvú až deviatu triedu spracovaný v
modernej grafickej úprave. Učebnice aj pracovné zošity sú
spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto
texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz
kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a
organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj
učiteľa práca bavila. Sú napísané tak, aby ich mohli používať
všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku.
Prezentujú matematiku pre každého, môžu podľa nich pracovať výborní
žiaci, ale aj žiaci, ktorým matematika robí ťažkosti. Učebné texty
berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania
poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky...). Používajú jasný a
jednoduchý jazyk, ktorý je blízky súčasnej generácii detí. Učebné
texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel
vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme úlohy od najjednoduchších
až po veľmi zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v
triede. Je v nich veľmi veľa projektov, či už čisto matematických,
alebo začleňujúcich do vyučovania matematiky prierezové témy.
Učebnice a pracovné zošity systematicky a dlhodobo pripravujú
žiakov na Testovanie 5 a Testovanie 9. Sú vhodné aj pre nižšie
ročníky osemročných gymnázií.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...