The Creative Aspect of Country Branding - How Music Is Able to Influence the Country Image in Case of Hungary - Jentetics Kinga

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu kúpite v 1 e-shope od 0,96 €

Ak sa vám po kliknutí na tlačidlo "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy vo vybranom e-shope, je potrebné vypnúť AdBlock vo vašom prehliadači pre našu stránku. Návod na vypnutie je napríklad na adrese https://www.sme.sk/dok/20466299/ako-vypnut-adblock-na-sme-sk-whitelist.

The Creative Aspect of Country Branding - How Music Is Able to Influence the Country Image in Case of Hungary - Jentetics Kinga kúpite na Panta Rhei
Panta Rhei
0,96 €
Skladom (dodanie do 3 dní)

Krátky popis
“Music is a fundamental channel of communication: through music people can share emotions, intentions and thoughts even though their spoken languages may be mutually incomprehensible.” (Hargreaves – Miell – McDonald, 2002) It can be a supporting baseline, which helps people and skilled composers to find their way to express their deep and profound emotional life and imagination. In fact, music is present in our lives everywhere playing a greater part than ever before. The rapid technological development made it possible to listen to music every time and everywhere through the commercialization and economic power of music. But how is music connected to country branding and nation image? The answer is quite simple: music can be a source of a wide range of associations. When we listen to a song featuring a country’s original characteristics, the nation itself pops into our mind with all of its typical symbols, inhabitants – briefly the image of a country. The key question in my paper is how music is able to influence the country image. The main objective of this paper is to uncover the linkage between music and country image and to draw a model based on Anholt-hexagon (2003) that can be used by practitioners as well. The paper’s novelty lies in the synthesis of theoretical approaches, which were not applied and connected to each other before according to secondary research. Nevertheless, the topic’s nature requires several examples from practical life as well: international and Hungarian case studies, moreover primary research were applied.
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy The Creative Aspect of Country Branding - How Music Is Able to Influence the Country Image in Case of Hungary - Jentetics Kinga je 0,96 €

Výber kníh vydavateľa Booklassic

Zobraziť všetky knihy vydavateľa Booklassic
Naše tipy


Myšlienky k sebe samému
Rímska ríša sa na vrchole svojho rozmachu dostávala do čoraz búrlivejších pomerov, keď bola napádaná rôznymi kmeňmi spoza vonkajších hraníc ríše a zároveň v jej vnútri vznikali rozpory medzi samotnými Rimanmi. Marcus Aurelius sa stal cisárom práve v takýchto pohnutých časoch. Väčšiu časť svojej vlády bol nútený prežiť medzi vojskom v odľahlých častiach ríše v bojoch za zachovanie jej celistvosti a v snahe usporiadať pomery po často vznikajúcich rozbrojoch. Životné skúsenosti počas mnohých takto prežitých rokov mu umožnili, aby si v neskoršom čase svojho života vytvoril ucelený pohľad na ľudské bytie a strasti s ním spojené. Je známy ako cisár, ktorý sa výrazne zaujímal o filozofiu, o poznanie ľudskej duše, pričom bol silným zástancom stoicizmu. Marca Aurelia preslávila jednak jeho výnimočná schopnosť udržiavať i počas problematických pomerov celistvosť ríše a riešiť zložité problémy, a tiež jeho filozofické dielo Myšlienky k sebe samému. Dielo napísal v posledných rokoch svojho života a začal ho písať na území Kvádov pri Hrone, teda na území dnešného Slovenska. V Myšlienkach zhŕňa svoje životné skúsenosti a s umiernenosťou sa ponára do úvah o podstate sveta a o jeho princípoch. Okrem vlastných názorov uvádza i množstvo myšlienok iných autorov, čo svedčí o jeho mimoriadne vysokej vzdelanosti. Myšlienky Marca Aurelia sú veľmi pôsobivé a je z nich zrejmé, že ich autor bol znamenitý muž, ktorý sa obdivuhodným spôsobom dokázal zamýšľať nad ľudskou existenciou. Publikáciu dopĺňa úvodná štúdia Miloslava Okála Život a dielo Marca Aurelia.