For readers of The Innovator's Dilemma comes an incisive new
approach to one of the key questions of our time--how to thrive
rather than be destroyed by digital transformation--from Harvard
Business School Professor of Strategy Bharat Anand. Companies
everywhere face two major challenges today: getting noticed and
getting paid. To confront these obstacles, Bharat Anand examines a
range of businesses around the world, from Chinese Internet giant
Tencent to Scandinavian digital trailblazer Schibsted, from The New
York Times to The Economist, and from talent management to the
future of education. Drawing on these stories and on the latest
research in economics, strategy, and marketing, this refreshingly
engaging book reveals important lessons, smashes celebrated myths,
and reorients strategy. Companies that now flourish are finding
that the connections they foster are more important than the
content they create. Success comes not from making the best content
but from recognizing how content enables customers' connectivity,
it comes not from protecting the value of content at all costs but
from unearthing related opportunities close by, and it comes not
from mimicking competitors' best practices but from seeing choices
as part of a connected whole. Digital change means that everyone
today can reach and interact with others directly: We are all in
the content business. But that comes with risks that Bharat Anand
teaches us how to recognize and navigate. Filled with conversations
with key players and in-depth dispatches from the frontlines of
digital change, The Content Trap is an essential new playbook for
navigating the turbulent waters in which we find ourselves. Advance
praise for The Content Trap As Bharat Anand shows in this eminently
readable book, connections are now more important than content. His
insights will bring you several steps closer to understanding the
digital revolution and how you can avoid its many perils."--Daniel
H. Pink,New York Timesbestsellingauthor ofDriveandTo Sell Is Human
"A very smart book--creators, ignore this at your peril. This
revolution has been twenty years in the making, and Bharat Anand
makes the past (and the future) a lot more clear."--Seth Godin, New
York Times bestselling author of Meatball Sundae and Linchpin"
Rímska ríša sa na vrchole svojho rozmachu dostávala do čoraz
búrlivejších pomerov, keď bola napádaná rôznymi kmeňmi spoza
vonkajších hraníc ríše a zároveň v jej vnútri vznikali rozpory
medzi samotnými Rimanmi. Marcus Aurelius sa stal cisárom práve v
takýchto pohnutých časoch. Väčšiu časť svojej vlády bol nútený
prežiť medzi vojskom v odľahlých častiach ríše v bojoch za
zachovanie jej celistvosti a v snahe usporiadať pomery po často
vznikajúcich rozbrojoch. Životné skúsenosti počas mnohých takto
prežitých rokov mu umožnili, aby si v neskoršom čase svojho života
vytvoril ucelený pohľad na ľudské bytie a strasti s ním spojené. Je
známy ako cisár, ktorý sa výrazne zaujímal o filozofiu, o poznanie
ľudskej duše, pričom bol silným zástancom stoicizmu. Marca Aurelia
preslávila jednak jeho výnimočná schopnosť udržiavať i počas
problematických pomerov celistvosť ríše a riešiť zložité problémy,
a tiež jeho filozofické dielo Myšlienky k sebe samému. Dielo
napísal v posledných rokoch svojho života a začal ho písať na území
Kvádov pri Hrone, teda na území dnešného Slovenska. V Myšlienkach
zhŕňa svoje životné skúsenosti a s umiernenosťou sa ponára do úvah
o podstate sveta a o jeho princípoch. Okrem vlastných názorov
uvádza i množstvo myšlienok iných autorov, čo svedčí o jeho
mimoriadne vysokej vzdelanosti. Myšlienky Marca Aurelia sú veľmi
pôsobivé a je z nich zrejmé, že ich autor bol znamenitý muž, ktorý
sa obdivuhodným spôsobom dokázal zamýšľať nad ľudskou existenciou.
Publikáciu dopĺňa úvodná štúdia Miloslava Okála Život a dielo Marca
Aurelia.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...