The Content Trap

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu kúpite v 1 e-shope od 60,67 €

Ak sa vám po kliknutí na tlačidlo "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy vo vybranom e-shope, je potrebné vypnúť AdBlock vo vašom prehliadači pre našu stránku. Návod na vypnutie je napríklad na adrese https://www.sme.sk/dok/20466299/ako-vypnut-adblock-na-sme-sk-whitelist.

The Content Trap kúpite na Knihyprekazdeho.sk
Knihyprekazdeho.sk
60,67 €
Skladom (dodanie do 3 dní)

Krátky popis
For readers of The Innovator's Dilemma comes an incisive new approach to one of the key questions of our time--how to thrive rather than be destroyed by digital transformation--from Harvard Business School Professor of Strategy Bharat Anand. Companies everywhere face two major challenges today: getting noticed and getting paid. To confront these obstacles, Bharat Anand examines a range of businesses around the world, from Chinese Internet giant Tencent to Scandinavian digital trailblazer Schibsted, from The New York Times to The Economist, and from talent management to the future of education. Drawing on these stories and on the latest research in economics, strategy, and marketing, this refreshingly engaging book reveals important lessons, smashes celebrated myths, and reorients strategy. Companies that now flourish are finding that the connections they foster are more important than the content they create. Success comes not from making the best content but from recognizing how content enables customers' connectivity, it comes not from protecting the value of content at all costs but from unearthing related opportunities close by, and it comes not from mimicking competitors' best practices but from seeing choices as part of a connected whole. Digital change means that everyone today can reach and interact with others directly: We are all in the content business. But that comes with risks that Bharat Anand teaches us how to recognize and navigate. Filled with conversations with key players and in-depth dispatches from the frontlines of digital change, The Content Trap is an essential new playbook for navigating the turbulent waters in which we find ourselves. Advance praise for The Content Trap As Bharat Anand shows in this eminently readable book, connections are now more important than content. His insights will bring you several steps closer to understanding the digital revolution and how you can avoid its many perils."--Daniel H. Pink,New York Timesbestsellingauthor ofDriveandTo Sell Is Human "A very smart book--creators, ignore this at your peril. This revolution has been twenty years in the making, and Bharat Anand makes the past (and the future) a lot more clear."--Seth Godin, New York Times bestselling author of Meatball Sundae and Linchpin"
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy The Content Trap je 60,67 €

Výber kníh vydavateľa Random House Group

Zobraziť všetky knihy vydavateľa Random House Group
Naše tipy


Matematika 6 - Pracovný zošit 2 - Sprievodca učiteľa - Zuzana Berová
Metodický materiál k 2. pracovnému zošitu autorov Zuzana a Peter Bero. Obsahuje výsledky a riešenia úloh doplnené didaktickými radami a postrehmi autorov. Obsah Desatinné čísla Slovné úlohy Delenie desatinného čísla prirodzeným číslom Aritmetický priemer Delenie desatinného čísla desatinným číslom Keď sa delenie nekončí Krížom - krážom Trojuholník Trojuholníková nerovnosť Vnútorné a vonkajšie uhly trojuholníka Výška trojuholníka Rozdelenie trojuholníkov podľa veľkosti strán Konštrukcia trojuholníka, vety o zhodnosti trojuholníkov Rovnoramenný trojuholník Rovnostranný trojuholník Krížom - krážom Obsah obdĺžnika a štvorca Keď štvorčeková sieť stačí Keď štvorčeková sieť nestačí Premeny jednotiek obsahu Obsah štvorca a obdĺžnika Obsah pravouhlého trojuholníka Krížom - krážom Objem kocky a kvádra Objem kocky a kvádra Krížom - krážom Kombinatorika Hľadanie systému Stratégia riešenia kombinatorických úloh Krížom - krážom