Proč se Spojenci v roce 1944 obávali atomového útoku Němců? Proč
Hitler v roce 1945 trval na tom, že udržení Prahy může Třetí říši
vyhrát válku? Proč třetí armáda amerického generála Pattona
spěchala místo do Berlína směrem na Škodovy závody v Plzni? Proč
uranová atomová bomba, kterou Spojenci svrhli na Hirošimu, nebyla
vůbec testována? Proč pouhý jeden rok po válce považovali Američané
za nutné vyslat do oblasti Antarktidy své plnohodnotné vojenské
síly? Tato kniha zve čtenáře na dechberoucí vědecko-historickou
výpravu, která na tyto otázky přináší provokativní odpovědi. Z
historických dokumentů a souvislostí se dozvíte, že nacistické
Německo koncem roku 1944 skutečně vyhrálo závod o atomovou bombu, a
také se seznámíte s neuvěřitelným rozsahem supertajných výzkumů,
které nacisté prováděli nejen v oblasti vývoje zbraní nové
generace, ale i ve výzkumu alternativních oblastí fyziky a nových
zdrojů energie. Vedle revize tzv. oficiální spojenecké legendy
nabízí kniha také nový pohled na fenomén UFO, a to prostřednictvím
některých odtajněných vládních materiálů, z nichž vysvítají
evidentní paralely s mnoha „černými“ projekty SS. Tato bohatě
odzdrojovaná publikace se postupně stala povinnou četbou pro
badatele, kteří se zajímají o odpovědi na historické a vědecké
otázky mimo oficiální proudy.
Matematika od autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero je prvým
uceleným konceptom vyučovania matematiky na základnej škole. Na
Slovensku ojedinelý súbor učebníc a pracovných zošitov od jedného
autorského kolektívu pre prvú až deviatu triedu spracovaný v
modernej grafickej úprave. Učebnice aj pracovné zošity sú
spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto
texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz
kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a
organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj
učiteľa práca bavila. Sú napísané tak, aby ich mohli používať
všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku.
Prezentujú matematiku pre každého, môžu podľa nich pracovať výborní
žiaci, ale aj žiaci, ktorým matematika robí ťažkosti. Učebné texty
berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania
poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky...). Používajú jasný a
jednoduchý jazyk, ktorý je blízky súčasnej generácii detí. Učebné
texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel
vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme úlohy od najjednoduchších
až po veľmi zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v
triede. Je v nich veľmi veľa projektov, či už čisto matematických,
alebo začleňujúcich do vyučovania matematiky prierezové témy.
Učebnice a pracovné zošity systematicky a dlhodobo pripravujú
žiakov na Testovanie 5 a Testovanie 9. Sú vhodné aj pre nižšie
ročníky osemročných gymnázií.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...