In the networked, multimedia era of Internet 2.0, the only way for
advertisers and brands to connect with the notoriously difficult
youth market is to get involved with the cultures and subcultures
that make up their world. Here, King Adz shares his unique insight
into the lives of young people across the globe. His research has
taken him to skate parks, clubs, gigs, music festivals and street
art events in Europe and North America, Brazil, Russia, China,
India, Hong Kong, South Africa and beyond. In each location, he has
talked to young people to find out what really fires them, and he
has talked to the advertising creatives who have succeeded in
connecting with them. No one can predict what youth will be into
next month, but this book shows how creatives can grab its
attention, build a relationship and crack the market.
Na brehu Ženevského jazera stojí zámok Atlantis, v ktorom sa
schádza 7 sestier, aby pochovali svojho nevlastného otca. Jeho
posledná vôľa však obsahuje niečo, čo ich všetky prekvapí. Dozvedia
sa, v ktorej krajine majú hľadať svoj skutočný pôvod. Maia, ktorá
je prvou zo sestier, neváha a rozhodne sa vypátrať, kým je a kam
patrí. Pátranie po jej osude ju zavedie do slnkom zaliateho Rio de
Janeira, do starobylej vily, kde objaví informácie o žene menom
Izabela Bonifacio. Práve Izabela žila v dome na začiatku 20.
storočia a patrila k najvyššej vrstve miestnej smotánky. Maia sa
ponorí do neuveriteľného životného príbehu Izabely a popri tom
rozplieta aj svoj vlastný.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...