Niektorí pacienti sú ochromení strachom a úzkosťou. Aby terapeuti
mohli pomôcť tým 50% pacientov, ktorí prerušia terapiu skôr, než z
nej majú úplný úžitok, musia vedieť, ako vytvoriť na terapii
bezpečné prostredie. Len ak sa pacienti cítia bezpečne vo svojom
tele a v situácii s terapeutom, tak sa môžu cítiť bezpečne natoľko,
aby sa mohli zmeniť. Kniha Spoločné vytváranie bezpečia poskytuje
jasné, systematické kroky pri diagnostikovaní a plnení potrieb
pacientov. Každá technika je ilustrovaná ukážkou zo sedenia. Tieto
ukážky predstavujú stovky terapeutických slepých uličiek, ktoré sú
prevzaté so skutočných sedení a tieto ukážky ukazujú terapeutom, čo
majú povedať, aby mohli odhadnúť potreby pacientov a reagovať na ne
z momentu na moment, aby pomohli pacientom vypracovať si a
udržiavať efektívne ohnisko pozornosti, ktoré vedie k zmene, aby
pomohli regulovať anxietu pacientov, deaktivovať nesprávne
percepcie terapeuta a terapie, aby pomohli pacientom uvidieť a
opustiť obrany, ktoré spôsobujú ich symptómy, aby im pomohli
prekonať strach a čeliť zmiešaným pocitom, aby im pomohli opustiť
stratégie neistej vzťahovej väzby a vytvoriť liečivý vzťah.
Matematika od autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero je prvým
uceleným konceptom vyučovania matematiky na základnej škole. Na
Slovensku ojedinelý súbor učebníc a pracovných zošitov od jedného
autorského kolektívu pre prvú až deviatu triedu spracovaný v
modernej grafickej úprave. Učebnice aj pracovné zošity sú
spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto
texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz
kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a
organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj
učiteľa práca bavila. Sú napísané tak, aby ich mohli používať
všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku.
Prezentujú matematiku pre každého, môžu podľa nich pracovať výborní
žiaci, ale aj žiaci, ktorým matematika robí ťažkosti. Učebné texty
berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania
poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky...). Používajú jasný a
jednoduchý jazyk, ktorý je blízky súčasnej generácii detí. Učebné
texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel
vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme úlohy od najjednoduchších
až po veľmi zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v
triede. Je v nich veľmi veľa projektov, či už čisto matematických,
alebo začleňujúcich do vyučovania matematiky prierezové témy.
Učebnice a pracovné zošity systematicky a dlhodobo pripravujú
žiakov na Testovanie 5 a Testovanie 9. Sú vhodné aj pre nižšie
ročníky osemročných gymnázií.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...