Text publikácie je rozvrhnutý do troch tematických častí. Prvé dve
majú teoretickú povahu, tretia časť má aplikačný charakter. Cieľom
prvej časti je ohraničenie tematického a kompetenčného poľa
sociálnej pedagogiky. Autor tu programovo nadviazal na vedecký
prínos a poznatkovú bázu, ktorú do diskurzu týkajúceho sa
precizovania predmetu sociálnej pedagogiky v českom a slovenskom
prostredí vniesli ako nóvum uznávané autority. Autor sa sústredí na
výber a zvýraznenie tých identifikačných znakov sociálnej
pedagogiky, ktoré ju v našom domácom prostredí dostatočne jasne
vyhraňujú voči iným príbuzným disciplínam, resp. odvetviam ľudskej
teoretickej a praktickej činnosti, najmä však voči sociálnej práci.
Predkladanú publikáciu možno chápať aj ako určitú rukoväť, ktorá by
odborníkom umožnila tieto hranice spoľahlivo rozpoznať a tým
minimalizovať aj riziko možných kompetenčných sporov medzi
sociálnou pedagogikou a sociálnou prácou. K ustáleniu hraníc
sociálnej pedagogiky prispievajú aj relevantné metodické
usmernenia, reglementujúce jej profesijné aktivity.
V roce 1997 zažil Richard Bartlett posun ve vnímání, který dal
celému jeho životu nový směr. Zjistil, že slabý dotek spojený s
cíleným záměrem stačí na to, aby jeho klienti znovu nabyli
fyzickou, duševní, a dokonce i duchovní rovnováhu. Výsledky byly
zcela mimořádné – a stále se vzpírají logice. Dr. Bartlett čerpá ze
zdrojů kvantové fyziky a jeho cílem je poskytnout nástroje, naději
a přímou a osobní transformaci komukoliv, kdo je otevřen novým
vjemům.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...